Το metaverse βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει αναπόσπαστο μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέσω μιας σειράς αρκετών τεχνολογικών καινοτομιών που λειτουργούν απρόσκοπτα μαζί, το metaverse μπορεί να επιτρέψει στις επωνυμίες να προσφέρουν στους καταναλωτές μια απαράμιλλη εμπειρία διαδικτυακών αγορών. Τεχνολογίες όπως τα NFT, η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα και τα διαδικτυακά παιχνίδια προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες για την επωνυμία σας να προσεγγίσει νέους πελάτες με νέους τρόπους.
Πάμε να δούμε 7 τρόπους με τους οποίους η επωνυμία σας μπορεί να ευδοκιμήσει στο metaverse:
1. Πουλήστε εικονικά αγαθά
Το 2021, υπολογίστηκε ότι πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν σε εικονικά αγαθά σε πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών. Αυτά είναι πραγματικά χρήματα που έχουν ξοδέψει οι άνθρωποι σε εικονικά αγαθά και οι προβλέψεις δείχνουν ότι ο αριθμός αυτός θα συνεχίσει να αυξάνεται. Η εξάλειψη του κόστους κατασκευής και μεταφοράς που σχετίζεται με τα φυσικά αγαθά είναι μια σημαντική ευκαιρία για κάθε μάρκα. Από την πώληση αναβαθμίσεων, έως online avatars, έως την πώληση εικονικών εκδόσεων φυσικών προϊόντων, δεν υπάρχει έλλειψη τρόπων που η επωνυμία σας μπορεί να επωφεληθεί από την πώληση εικονικών αγαθών.
2. Πρόσβαση VIP μέσω NFT
Τα NFT έχουν γίνει μια από τις πιο καυτές τεχνολογικές καινοτομίες στο blockchain. Τα NFT σας προσφέρουν ένα μοναδικό ψηφιακό στοιχείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποδείξει την ιδιοκτησία οτιδήποτε, από ακίνητα έως ψηφιακή τέχνη. Ένας από τους μεγαλύτερους τρόπους με τους οποίους οι επωνυμίες χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή τα NFT για να ενισχύσουν την επιχείρησή τους είναι να τα χρησιμοποιούν για να προσφέρουν πρόσβαση VIP. Κάθε φορά που κυκλοφορεί ένα νέο προϊόν ή πραγματοποιείται μια αποκλειστική εκδήλωση, η επωνυμία σας μπορεί να πουλάει ειδικά NFT για να παρέχει στους πελάτες αποκλειστική πρόσβαση. Οι καταναλωτές μπορούν ακόμη και να χρησιμοποιήσουν NFT για να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις όπου μπορούν να παράσχουν πληροφορίες για νέα σχέδια προϊόντων.
3. Εμπόριο
Το κοινωνικό εμπόριο είναι ένα σημαντικό μέρος του μετασύμπαντος και αντιπροσωπεύει μια μεγάλη ευκαιρία για κάθε επωνυμία. Οι επωνυμίες μπορούν να δημιουργήσουν ελκυστικές κοινότητες που παρέχουν στους πελάτες ένα μέρος για να συμμετέχουν τόσο με την ίδια την επωνυμία όσο και με άλλους υποστηρικτές της επωνυμίας. Εκτός από τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν NFT για να προσφέρουν πρόσβαση VIP σε ειδικές εκδηλώσεις και συνέδρια. Αυτό είναι παρόμοιο με αυτό που έκανε ο Gary Vaynerchuck με το VeeFriends — πουλώντας NFT που παρέχουν τριετή πάσο πρόσβασης στο VeeCon.
4. Εικονικοί εκθεσιακοί χώροι
Αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα τόσο για τις μάρκες όσο και για τους πελάτες. Παρέχουν έναν τρόπο στους πελάτες να ελέγχουν τα προϊόντα με πιο εμπεριστατωμένο τρόπο πριν τα αγοράσουν. Αντί να αγοράσουν κάτι αόρατο, οι καταναλωτές μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα σε ένα εικονικό περιβάλλον για να δουν αν τους αρέσει η εμφάνιση και η αίσθηση του. Από τη μόδα μέχρι τα έπιπλα, αυτοί οι εικονικοί εκθεσιακοί χώροι μειώνουν τον αριθμό των επιστροφών προϊόντων και γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ διαδικτυακών και προσωπικών αγορών.
5. Προσαρμογή προϊόντος
Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο το metaverse μπορεί να βοηθήσει την επωνυμία σας είναι μέσω προσαρμογών προϊόντων και διαμορφωτών. Αυτές οι ζωντανές επιδείξεις επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόζουν τα προϊόντα στις ακριβείς προδιαγραφές τους, όπως οχήματα ή γυαλιά ηλίου. Οι χρήστες μπορούν επίσης να δοκιμάσουν το προϊόν ή να το δουν σε πραγματικό χρόνο, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εξερευνήσουν εάν το ιδανικό προϊόν τους ταιριάζει πραγματικά με αυτό που αναζητούν.
6. Προσεγγίστε ένα τεράστιο νέο κοινό
Μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για τις επωνυμίες να ευδοκιμήσουν στο μετασύμπαν είναι η αξιοποίηση της έλλειψης γεωγραφικών περιορισμών. Σε αντίθεση με ένα φυσικό κατάστημα που μπορεί πραγματικά να προσεγγίσει μόνο έναν ορισμένο αριθμό ατόμων στην περιοχή της τοποθεσίας του, το metaverse είναι απεριόριστο. Σας παρέχει επίσης ένα ενσωματωμένο κοινό στο οποίο μπορείτε να πουλήσετε, όπως το κοινό της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών (που είναι μεγαλύτερο από αυτό της βιομηχανίας αθλητισμού και κινηματογράφου μαζί). Η πώληση εικονικών προϊόντων, όπως skins και άλλα προϊόντα εντός παιχνιδιού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αξιοποιήσετε το νεότερο κοινό. Θα είναι αυτοί που είναι πιο πιθανό να γίνουν σημαντικοί παίκτες στο metaverse.
7. Gamification για το metaverse
Το Gamification παίρνει τις δυνατότητες των βιντεοπαιχνιδιών και τις εφαρμόζει αλλού. Για παράδειγμα, το σύστημα επιβράβευσης ενός βιντεοπαιχνιδιού είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενθαρρύνετε υψηλά επίπεδα συμμετοχής. Όταν αφαιρείται από ένα βιντεοπαιχνίδι και εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αυτό το σύστημα ανταμοιβών μπορεί να περιλαμβάνει στρατηγικές που ενθαρρύνουν τους αγοραστές να ασχοληθούν με την επωνυμία ή βοηθούν στη διάδοση σημαντικών ειδήσεων επωνυμίας. Οι επωνυμίες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους σφόνδυλο μετασύνδεσης, προσφέροντας εικονικές ανταμοιβές που μπορούν να εξαργυρωθούν σε άλλους τομείς του οικοσυστήματος μετασύνδεσης της μάρκας.
Καθώς το μετασύμπαν εξελίσσεται, οι ευκαιρίες για να επωφεληθεί η επωνυμία σας θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Σκεφτείτε να εφαρμόσετε αυτές τις επτά ιδέες στη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου σας για να διατηρήσετε την επωνυμία σας στην αιχμή.