1. Ευαισθητοποίηση της μάρκας
Η χρήση πλατφόρμων κοινωνικών μέσων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε ευαισθητοποίηση σχετικά με το εμπορικό σήμα σας.
Στην πραγματικότητα, μια έκθεση κοινωνικών μέσων της εταιρίας Nielsen αποκάλυψε ότι, για τουλάχιστον το 39% των χρηστών των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, η γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι ένας σημαντικός λόγος για τη χρήση ενός κοινωνικού δικτύου.
Αυτό το εύρημα δείχνει ότι, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες που επιθυμούν να ανακαλύψουν νέες μάρκες και τις προσφορές τους, κάθε επιχείρηση πρέπει να πάρει στα σοβαρά το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.
2. Δημιουργεί μια Κοινότητα που ασχολείται
Η σύνδεση και η αφοσίωση αποτελούν τον πυρήνα των social media και ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για μια επιχείρηση είναι η ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με πελάτες από όλο τον κόσμο.
Ποτέ δεν ήταν ευκολότερο να αναπτύξετε μια κοινότητα αφοσιωμένων οπαδών, με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας και οι οποίοι, μόλις τους κερδίσετε, θα συστήσουν το εμπορικό σας σήμα σε όλους τους συγγενείς, φίλους και γνωστούς τους.
3. Βελτιώνει την αφοσίωση του σήματος
Όχι μόνο η χρήση κοινωνικών μέσων υποστηρίζει την άμεση επικοινωνία με πιθανούς και πραγματικούς πελάτες, αλλά μια μελέτη που διεξάγεται από το Διεθνές Περιοδικό Ερευνών Μάρκετινγκ αποκαλύπτει ότι η συμμετοχή ενός χρήστη μέσω των κοινωνικών μέσων δημιουργεί μια ισχυρότερη σχέση μεταξύ του καταναλωτή και της επιχείρησης και ενισχύει την αφοσίωση του brand.
4. Δείχνει τη δέσμευσή σας για την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών
Στο παρελθόν, όταν είχαμε πρόβλημα με μια εταιρεία, οι μόνοι μας επιλογές ήταν να τους καλέσουμε ή να τους γράψουμε άμεσα ή απλώς να μεταφέρουμε την απογοήτευσή μας στους φίλους μας, αλλά τώρα οι άνθρωποι τείνουν να μοιράζονται τη δυσαρέσκειά τους με ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό μέσω των κοινωνικών μέσων.
Αυτό δίνει στις επιχειρήσεις που δίνουν προσοχή μια ευκαιρία για την ταχεία και αποτελεσματική επίλυση των ζητημάτων και για να αποδείξουν σε εκατοντάδες, χιλιάδες ή εκατομμύρια δυνητικούς πελάτες ότι τους ενδιαφέρουν και θέλουν να τους προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
5. Τα Social media διευκολύνουν στη στόχευση συγκεκριμένων δημογραφικών στοιχείων.
Ένα από τα καλύτερα πράγματα για το μάρκετινγκ στα social media είναι ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύουν τα μηνύματά τους για να προσεγγίσουν τις σωστές ομάδες ανθρώπων.
Αυτό συμβαίνει επειδή διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία τείνουν να ευνοούν διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και ποικίλλουν ως προς τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν.
Επιπλέον, κάθε πλατφόρμα συλλέγει μια συγκεκριμένη ποσότητα πληροφοριών για τους χρήστες τους, η οποία σας επιτρέπει να στοχεύσετε ακόμη πιο συντονισμένα μηνύματα σε συγκεκριμένες ομάδες κοινού.
6. Ανοίγουν νέους δρόμους για προώθηση και πώληση
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διευκολύνουν έναν νέο τρόπο σύνδεσης με πιθανούς πελάτες, γνωστούς ως «κοινωνικές πωλήσεις». Με τις κοινωνικές πωλήσεις, ένας πωλητής επικοινωνεί απευθείας με έναν πιθανό πελάτη, μέσω των κοινωνικών μέσων, για να προσφέρει προσεκτικές προτάσεις, να απαντήσει σε ερωτήσεις και να τους επιταχύνει προς μια αγορά.
Η επικοινωνία είναι άμεση και ο πελάτης ζητά το συντομότερο μία απάντηση αν είμαστε διαθέσιμοι.
Σε αντίθεση με το κρύο τηλεφώνημα, το οποίο έχει φήμη ως ενοχλητικό και ενοχλητικό, οι πωλήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μακράν πιο ευνοϊκές καθώς δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να εξερευνήσει περισσότερο το brand μας.
7. Το μάρκετινγκ στα social media είναι πιο αποτελεσματικό όταν εφαρμόζεται σε διάφορες πλατφόρμες.
Δεν εννοούμε πχ Facebook, Instagram κλπ αλλά και τον τρόπο πχ branding, προσφορές, επίσκεψη στην ιστοσελίδα/eshop σας, επαναλληπτική διαφήμιση, στόχευση σε κοινό που επισκέφθηκε συγκεκριμένο URL κ.α.
Αυτό συμβαίνει επειδή σας επιτρέπει να ενισχύσετε το μήνυμά σας μέσω πολλών καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συνεχίζοντας έτσι μια συνομιλία με το κοινό σας για μια χρονική περίοδο ή να λάβετε email εκδήλωσης προσφοράς/ενδιαφέροντος.
Tελικώς…
Όπως πιθανότατα έχετε παρατηρήσει, τα οφέλη δεν αφορούν μόνο τις άμεσες πωλήσεις, αλλά μάλλον τη δημιουργία αναγνώρισης επωνυμίας, τη δημιουργία μιας κοινότητας πραγματικών και δυνητικών πελατών και τη βοήθεια της επιχείρησής σας να γίνει κερδοφόρα με την πάροδο του χρόνου.