Δεν είναι όλες συνταγές, παρόλο που μερικές από αυτές μπορεί να σας καθοδηγήσουν να φτιάξετε τα πιο προσεγμένα διπλωμένα περιτυλίγματα τορτίγιας ή την πιο νόστιμη πίτσα!
Αντίθετα, η μυστική σάλτσα είναι η ικανότητά τους να δημιουργούν ελκυστικό περιεχόμενο που προσελκύει τους χρήστες και τους κρατά διασκεδασμένους ή ενήμερους αρκετά ώστε να παραμένουν και να επιστρέφουν συχνά.
Η οικοδόμηση μιας ελκυστικής επωνυμίας στο TikTok συμβαίνει όταν βρίσκετε αυτό το γλυκό σημείο μεταξύ αυτού που θέλουν να παρακολουθήσουν οι χρήστες του TikTok και του μηνύματος που θέλετε να διαθέσετε στην αγορά.
Πώς το κάνουν να συμβεί και χτίζουν μια σύνδεση με τους οπαδούς τους;
1. Κατανόηση του μοναδικού στυλ επικοινωνίας και κουλτούρας του TikTok
Οι καλύτεροι λογαριασμοί TikTok αναγνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ αυτής της πλατφόρμας και του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες κοινωνικών δικτύων αλληλεπιδρούν με άλλες πλατφόρμες. Οι καλύτερες μάρκες δημιουργούν περιεχόμενο ειδικά για το TikTok, αντί να αναδημοσιεύουν απλώς περιεχόμενο ή τίτλους από άλλες πλατφόρμες.
@washingtonpostDave and Chris will not be reading the comments until they both see Spiderman. ##Spoilers
Η Washington Post, για παράδειγμα, είναι γνωστή για τη σκληρή δημοσιογραφία της και την κάλυψη εθνικών και παγκόσμιων υποθέσεων. Έχουν επίσης έναν τύπο TikTok της Washington Post, τον Dave Jorgenson, ο οποίος παίρνει την παραδοσιακή τους κάλυψη και του δίνει τη δική του γεύση στο TikTok, συνδέοντάς το με τα γεγονότα της ποπ κουλτούρας ή τις τάσεις στην πλατφόρμα.
Το αποτέλεσμα? Η εφημερίδα φαίνεται να έχει κατακτήσει αυτό το ανερχόμενο ψηφιακό κανάλι, με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακόλουθους να αλληλεπιδρούν με την επωνυμία τους στην εφαρμογή.
2. Έχοντας κατά νου έναν ξεκάθαρο στόχο
Όταν σχεδιάζετε στρατηγική, αποφασίστε ποιος θα είναι ο στόχος των δημιουργικών προσπαθειών της επωνυμίας σας. Έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή των θεατών. Εάν επικεντρώνεστε στο να τους ενημερώσετε ή να τους διασκεδάσετε, κάντε το ξεκάθαρο από την αρχή.
Το Mountain Dew, για παράδειγμα, το έκανε αυτό με τον απίθανο συνδυασμό.
@mountaindewGot plans on March 6th? Grab a DEW, throw on this episode of “The Joy of Painting MTN DEW,” and have yourself a Saturday. ##BobRoss ##HappyLittleDEW
Αμέσως μόλις είδαν αυτήν την αντιπαράθεση, οι θεατές ήξεραν ότι κάτι διασκεδαστικό και ασυνήθιστο επρόκειτο να τονιστεί (σε αυτή την περίπτωση, κληρώσεις ενός εκατομμυρίου δολαρίων και μια νέα γεύση σόδας Major Melon).
Το Guinness World Records δημιούργησε επίσης μια μοναδική θέση, ακολουθώντας την ενημερωτική διαδρομή και συμμετέχοντας στο Learn on TikTok.
@guinnessworldrecordsTallest sandcastle: 21.16 m (69 ft 5 in) by Skulpturparken Blokhus 🇩🇰
Αντί να επισημαίνει μόνο τους πιο περίεργους δίσκους, η μάρκα χρησιμοποίησε επίσης την πλατφόρμα της για να αναδείξει την επιστήμη πίσω από ορισμένους δίσκους και να προωθήσει την αυτογνωσία και την αυτοφροντίδα.
3. Εύρεση τρόπων σύνδεσης με τις τάσεις
Οι χρήστες του TikTok αγαπούν μια καλή τάση και οι έξυπνες επωνυμίες ξέρουν πώς να δημιουργούν ή να ακολουθούν αυτές τις τάσεις και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητές τους για virality.
Η Amazon , για πρώτη φορά, έχει αξιοποιήσει αυτήν την ιδέα μοιράζοντας περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες που υπάρχει στην εφαρμογή. Τάσεις όπως, Things TikTok Made Me Buy, δένουν τέλεια με τον τελικό τους στόχο και ενισχύουν τις φωνές άλλων χρηστών σε αντίθεση με το να προωθούν την αφήγηση της επωνυμίας τους και μόνο.
Δεν είναι όλες οι επωνυμίες αρκετά τυχερές ώστε οι χρήστες να δημιουργούν τις δικές τους προκλήσεις επί της επωνυμίας τους, όπως πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι από την Amazon. Εάν δεν είστε μεγαθήριο λιανικής, σκεφτείτε ποιες άλλες τάσεις μπορεί να ταιριάζουν στην επωνυμία σας.
4. Χτίζοντας σχέσεις με επιρροές
Οι επιτυχημένες μάρκες συνειδητοποιούν την τεράστια επιρροή που μπορούν να έχουν οι χρήστες του TikTok στις βασικές τους θέσεις. Η συνεργασία με αυτούς τους παράγοντες επιρροής μπορεί να δώσει στις επωνυμίες την ευκαιρία να ενισχύσουν την απήχηση και να δημιουργήσουν ενθουσιασμό στις κοινότητές τους.
Η Chipotle διαπρέπει στη δημιουργία αυτών των συνεργασιών. Για παράδειγμα, το #GuacDance Challenge , που ξεκίνησε σε συνεργασία με τους δημιουργούς του TikTok, συμπεριλαμβανομένων των Brent Rivera και Loren Grey, δημιούργησε μια ημέρα ρεκόρ ψηφιακών πωλήσεων και δημιούργησε 500 εκατομμύρια εμφανίσεις από 250.000 υποβληθέντα βίντεο θαυμαστών.
Η τελευταία μας παγκόσμια μελέτη σχετικά με τους Influencers του TikTok αποκάλυψε ότι περνούν από μία έως πέντε ώρες κάθε μέρα στην πλατφόρμα, επομένως βρίσκονται στην κορυφή των τελευταίων τάσεων και μπορούν να παρέχουν πληροφορίες στις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται. Χτίζοντας αυτές τις σχέσεις, οι επωνυμίες μπορούν να επωφεληθούν από πραγματικό, σχετικό περιεχόμενο που είναι αυθόρμητο και δημιουργικό, αντί για εταιρικό και υπερβολικά επώνυμο.
Με το να γίνεστε μέρος της συζήτησης — είτε μέσω των αναρτήσεων της επωνυμίας σας είτε μέσω συνεργασιών με επηρεαστές — δίνετε στην επωνυμία σας την ευκαιρία να αποκτήσει μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και να αλληλεπιδράσει με τους καταναλωτές-στόχους σας σε ένα μέρος όπου είναι ανοιχτοί να ψυχαγωγηθούν, να δεσμευτούν και να πειστούν.