Ψάχνετε έναν νέο τρόπο για να κάνετε την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Έχετε ξεμείνει από ιδέες για το πώς να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες και να τους κρατήσετε δεσμευμένους;
Λοιπόν, μην κοιτάξετε παραπέρα από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου! Με εργαλεία όπως η τμηματοποίηση, το εσωτερικό μάρκετινγκ, οι κρυφές προσφορές και το περιεχόμενο που δεν είναι δημόσιο, είναι ο τέλειος τρόπος για να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τους υπάρχοντες πελάτες σας και ταυτόχρονα να προσεγγίσετε τους δυνητικούς.
Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε γιατί το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι τόσο σημαντικό μέρος κάθε σύγχρονου
Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)
Εισαγωγή: Τα οφέλη του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις επιχειρήσεις
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν την εμβέλεια της μάρκας τους, να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους και να συνεργαστούν με τους πελάτες τους. Μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθηθούν και να μετατρέψουν τους ενδιαφερόμενους (leads) σε πελάτες που πληρώνουν (conversion).
Όταν γίνονται σωστά, οι εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι οικονομικά αποδοτικές, παρακολουθούνται και έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σημαντικά τα έσοδα από τις πωλήσεις. Ακολουθούν μερικά μόνο από τα οφέλη της χρήσης του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιχείρησή σας:
– Παράδοση: μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας βοηθά να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες από ό,τι οι παραδοσιακές προσπάθειες μάρκετινγκ. Μπορείτε εύκολα να τμηματοποιήσετε το κοινό σας, να εξατομικεύσετε τα μηνύματα και να δημιουργήσετε καμπάνιες προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών.
– Άμεση πρόσβαση: Τα στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να σταλούν απευθείας σε άτομα που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Αυτό σημαίνει ότι προσεγγίζετε ακριβώς τους σωστούς ανθρώπους για καλύτερα ποσοστά μετατροπής.
– Οικονομικά αποδοτικό: Σε σύγκριση με τις δαπανηρές παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, όπως τα έντυπα ή τη τηλεόραση, οι εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κοστίζουν πολύ λίγο από την άποψη του χρόνου και των χρημάτων που δαπανώνται για τη δημιουργία και τη διανομή.
– Παρακολουθήσιμα αποτελέσματα: Όταν γίνονται σωστά, οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τα κλικ από κάθε μήνυμα που αποστέλλεται. Θα είστε επίσης σε θέση να δείτε ακριβώς ποια μέρη της καμπάνιας σας ήταν επιτυχημένα – ή όχι – τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κατανοήσετε τρόπους βελτίωσης για μελλοντικές καμπάνιες.
– Δέσμευση και συνάφεια: Αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση της αφοσίωσης στη μάρκα με την πάροδο του χρόνου μέσω ελκυστικών συνομιλιών με το κοινό-στόχο σας.
Αυξάνοντας τη δέσμευση των πελατών με το εμπορικό σήμα σας μέσω σχετικών emails που απευθύνονται σε πιθανούς αγοραστές, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν νέους πελάτες πιο αποτελεσματικά από ποτέ!
Κατανόηση του κοινού σας: Εξατομίκευση και εξατομίκευση
Για αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το κοινό σας, ποιοι είναι και ποιο περιεχόμενο έχει την καλύτερη απήχηση σε αυτό. Η κατανόηση του ταξιδιού του πελάτη είναι το κλειδί για το επιτυχημένο μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει την τμηματοποίηση του κοινού σας σε διαφορετικές ομάδες πελατών και, στη συνέχεια, την εξατομίκευση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους με περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ατομικές τους ανάγκες.
Η τμηματοποίηση περιλαμβάνει τη διαίρεση της συνολικής ομάδας δυνητικών πελατών σε μικρότερα, διακριτά τμήματα με βάση ορισμένες παραμέτρους, όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα. Αυτό επιτρέπει την προσαρμογή των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έτσι ώστε κάθε παραλήπτης να βλέπει μηνύματα που επικεντρώνονται στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τον ενδιαφέρουν. Η εξατομίκευση πηγαίνει την τμηματοποίηση ένα βήμα παραπέρα, προσαρμόζοντας τα μηνύματα ειδικά για κάθε μεμονωμένο πελάτη ή υποψήφιο πελάτη.
Η γνώση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες εμπλέκονται με την εταιρεία σας μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε ποια τμήματα θα πρέπει να συμπεριλάβετε στις εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ανάλογα με την προηγούμενη συμπεριφορά τους προς συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Κατά τη στόχευση ενός νέου τμήματος πελατών εξετάστε παρόμοια χαρακτηριστικά και ιδιότητες που μπορούν να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών, όπως ενδιαφέροντα, επιλογές τρόπου ζωής ή ακόμη και τύπους συσκευών που χρησιμοποιούνται κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο. Αναπτύσσοντας μηνύματα προσαρμοσμένα σε αυτά τα χαρακτηριστικά, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κάθε ατόμου.
Η κατανόηση του ποιοι είναι οι πελάτες σας και τι τους οδηγεί στις αποφάσεις τους είναι απαραίτητη για επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στοχεύουν τους σχετικούς καταναλωτές τη σωστή στιγμή με σχετικά και ουσιαστικά μηνύματα που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προτιμούν. Ένα καλό σχέδιο είναι ζωτικής σημασίας κατά την έναρξη μιας αποτελεσματικής εκστρατείας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – είναι σημαντικό να ξεκινήσετε με την κατανόηση του ποιον σκοπεύετε να στοχεύσετε και στη συνέχεια να χτίσετε γύρω από αυτή τη βάση, προκειμένου να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική με στόχο τη σύνδεση με τους δυνητικούς πελάτες μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσαρμοσμένων στις ατομικές τους ανάγκες
Αξιοποιώντας εσωτερικές στρατηγικές μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και των μετατροπών. Είναι ένας οικονομικά αποδοτικός και αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες που μπορεί να μην έχουν ακούσει ποτέ για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Οι στρατηγικές εσωτερικού μάρκετινγκ μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν ταχύτερα, να μειώσουν το κόστος, να προσθέσουν αξία στις προσφορές τους και να παραμείνουν σε επαφή με τους υφιστάμενους πελάτες.
Το εσωτερικό μάρκετινγκ εκμεταλλεύεται τους πόρους που έχετε ήδη στη διάθεσή σας, όπως λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προγράμματα πιστότητας, επισκεψιμότητα του ιστότοπου, αξία διάρκειας ζωής των πελατών, ποσοστά δέσμευσης πελατών, προγράμματα παραπομπών και πολλά άλλα. Αξιοποιώντας αυτούς τους υπάρχοντες εσωτερικούς πόρους ως μέρος των συνεχιζόμενων εκστρατειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι επιχειρήσεις μπορούν να συλλαμβάνουν οικονομικά αποδοτικά νέους πελάτες, ενώ παράλληλα καλλιεργούν τους υπάρχοντες πελάτες.
Ορισμένες αποτελεσματικές εσωτερικές στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν την παροχή αποκλειστικών διαφημιστικών προσφορών στους συνδρομητές της λίστας σας, την τμηματοποίηση των λιστών με βάση τα πρότυπα αγοράς των πελατών ή την αποχώρηση από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την προσφορά προσαρμοσμένου περιεχομένου ή συστάσεων προϊόντων με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις, τη χρήση αυτοματισμού για την ενημέρωση των τμημάτων επαφών σε πραγματικό χρόνο, τη δοκιμή διαφορετικών γραμμών θέματος και κειμένου προ-επικεφαλίδων και την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε διαφορετικές ώρες της ημέρας και της εβδομάδας για μέγιστη δέσμευση.
Η χρήση αυτών των στρατηγικών σε συνδυασμό με εξωτερικές στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως το SEO, η διαφήμιση PPC και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε την απόδοση των επενδύσεών σας και από τα δύο κανάλια – έτσι ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων και να παράγετε υψηλότερα έσοδα.
Αξιοποίηση κρυφών προσφορών για αύξηση της δέσμευσης
Οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιοποίηση κρυφών προσφορών για την προσέλκυση υφιστάμενων πελατών και υποψήφιων πελατών. Πολλές επιχειρήσεις υποτιμούν την επίδραση της παροχής αποκλειστικής πρόσβασης σε προσφορές και εκπτώσεις – ωστόσο, κάτι τέτοιο μπορεί να αυξήσει σημαντικά τη δέσμευση και τις μετατροπές. Οι κρυφές προσφορές παρέχουν μια αξιόπιστη πλατφόρμα για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες, καθώς και τη δυνατότητα να παραμείνουν ανταγωνιστικές στις αντίστοιχες αγορές τους.
Οι κρυφές προσφορές συνήθως τοποθετούνται στρατηγικά μέσα σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ως σύνδεσμοι εντός του κειμένου ή ως αναδυόμενα παράθυρα. Αυτοί οι σύνδεσμοι πρέπει να συνοδεύονται από περιεκτικές περιγραφές που εξηγούν ποια είναι η προσφορά και γιατί είναι επωφελής για τους παραλήπτες. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να προσθέσουν συνδέσμους για να μπορούν οι παραλήπτες να εγγραφούν ή να μπουν εύκολα σε μια λίστα αλληλογραφίας, η οποία τους ειδοποιεί όταν υπάρχουν νέες προσφορές. Με τον τρόπο αυτό οι πελάτες θα μπορούν να παραμένουν ενήμεροι για τυχόν προσφορές που μπορεί να έχει η επιχείρηση και τις οποίες προτιμούν, αντί να ψάχνουν χειροκίνητα όλα τα email τους προσπαθώντας να τις εντοπίσουν.
Οι επιχειρήσεις θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβουν μια ημερομηνία λήξης στους συνδέσμους κρυφών προσφορών τους – συνήθως λίγες ημέρες πριν – προκειμένου να δημιουργηθεί επείγουσα ανάγκη και να ενθαρρυνθούν οι χρήστες να ενεργήσουν γρήγορα μόλις ανακαλύψουν την ειδική προσφορά ή την προωθητική ενέργεια. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι κάθε σύνδεσμος οδηγεί άμεσα και απρόσκοπτα σε ένα κατάλληλο τμήμα του ιστότοπου, ώστε οι χρήστες όχι μόνο να ανακαλύψουν την ειδική προσφορά σας αλλά και να την εκμεταλλευτούν.
Η δημιουργία κρυφών προσφορών μπορεί να επιτρέψει στις εταιρείες να προσεγγίσουν συγκεκριμένα κοινά με δημιουργικές προσφορές που οι δυνητικοί πελάτες δεν θα μπορέσουν να βρουν πουθενά αλλού- εξασφαλίζοντας έτσι την αφοσίωση των πελατών με την πάροδο του χρόνου και τις εξαιρετικά στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ που αποδίδουν υψηλότερη απόδοση επένδυσης σε σύγκριση με τις παραδοσιακές πλατφόρμες μάρκετινγκ.
Δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου που δεν είναι δημόσιο
Η σύνταξη συναρπαστικού περιεχομένου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν είναι δημόσιο μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο, ειδικά για μια επιχείρηση που προσπαθεί να επιτύχει τη μέγιστη δυνατή έκθεση και δέσμευση. Ωστόσο, το να αφιερώσετε χρόνο για να διαμορφώσετε μια στρατηγική που περιλαμβάνει τη δημιουργία μοναδικού και αποκλειστικού περιεχομένου στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας μπορεί να έχει εκπληκτικά οφέλη.
Το μοναδικό και αποκλειστικό περιεχόμενο όχι μόνο δείχνει στον αναγνώστη ότι λαμβάνει κάτι περισσότερο από απλά μηνύματα μάρκετινγκ, αλλά τον ενθαρρύνει επίσης να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια μπορεί να του ζητάτε. Τέτοιες ενέργειες περιλαμβάνουν την εγγραφή σε μια εκδήλωση, την απόκτηση ενός κωδικού κουπονιού ή ακόμη και το απλό κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας. Η αποκλειστικότητα στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμβάλλει στη δημιουργία επείγοντος και ίντριγκας που δεν συναντάται συνήθως μεταξύ των παραδοσιακών εκστρατειών δημόσιου μάρκετινγκ.
Προκειμένου να δημιουργήσουν συναρπαστικό αποκλειστικό περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν τις ανάγκες του κοινού τους πριν αναπτύξουν τη στρατηγική του μηνύματός τους. Ποια είναι τα σημεία πόνου που έχουν οι πελάτες; Ποιες μοναδικές ευκαιρίες θα μπορούσε να αντλήσει το κοινό από το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει; Η εξέταση αυτών των ερωτημάτων εκ των προτέρων μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά κατά τη διαμόρφωση ζωτικών αλλά και ελκυστικών μηνυμάτων τόσο για τους πελάτες όσο και για τους υποψήφιους πελάτες.
Οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να πέσουν στην παγίδα να βασίσουν τα μηνύματα αποκλειστικότητας σε παραδοσιακές προωθητικές ενέργειες όπως εκπτώσεις ή flash sales, καθώς μπορεί να φανεί spammy και να αποτρέψει τους πελάτες από το να ασχοληθούν με μελλοντικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αντ’ αυτού, επικεντρωθείτε στην παροχή χρήσιμων συμβουλών για τον κλάδο, ιστοριών επιτυχίας από υφιστάμενους πελάτες που κατάφεραν να επωφεληθούν από τη χρήση των προϊόντων/υπηρεσιών σας ή σχετικών ειδήσεων που σχετίζονται με θέματα στο σημερινό μας πλαίσιο (με αποδεικτικές πηγές/στοιχεία). Με αυτόν τον τρόπο οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν περιεκτικά αλλά εντυπωσιακά πρότυπα μηνυμάτων που θα προσελκύσουν την προσοχή των αναγνωστών, ενώ παράλληλα θα παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες πουθενά αλλού παρά μόνο μέσω συγκεκριμένων καναλιών, όπως η λίστα emails τους – με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά δέσμευσης με την πάροδο του χρόνου!
Βελτιστοποίηση των εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
Το επιτυχημένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απαιτεί συνεχή προσοχή, αξιολόγηση και βελτιστοποίηση. Το κλειδί για κάθε επιτυχημένη εκστρατεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η κατανόηση του κοινού σας και των προτιμήσεών του για το περιεχόμενο, τη συχνότητα και το χρονοδιάγραμμα. Η αξιολόγηση αυτών των στοιχείων μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τις καμπάνιες σας, προσεγγίζοντας τους σωστούς πελάτες με το σωστό μήνυμα τη σωστή στιγμή.
Για τη βελτιστοποίηση των εκστρατειών σας, υπάρχουν διάφοροι βασικοί τομείς που πρέπει να παρακολουθούνται και να προσαρμόζονται με την πάροδο του χρόνου:
1. Γραμμές θέματος: Για να τραβήξετε την προσοχή του πελάτη σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε συναρπαστικές γραμμές θέματος που εκφράζουν σαφώς το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και τον ενημερώνουν για το τι θα βρει αν κάνει κλικ. Πειραματιστείτε με διαφορετικές διατυπώσεις ή όρια χαρακτήρων για να διαπιστώσετε ποιοι τύποι τίτλων οδηγούν σε περισσότερα ανοίγματα.
2. Χρονισμός: Η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε λάθος χρονική στιγμή μπορεί να αποβεί επιζήμια για την επιτυχία μιας εκστρατείας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – μικρές αλλαγές στον συγχρονισμό μπορούν να κάνουν μεγάλες διαφορές στα ποσοστά ανοίγματος και κλικ. Δοκιμάστε την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε διαφορετικές ώρες κατά τη διάρκεια διαφορετικών ημερών της εβδομάδας για να προσδιορίσετε πότε επιτυγχάνετε τη βέλτιστη δέσμευση από τους πελάτες ή τους στόχους σας.
3. Εξατομίκευση περιεχομένου: Η τμηματοποίηση σάς επιτρέπει να δημιουργείτε εξατομικευμένο περιεχόμενο για διαφορετικούς συνδρομητές με βάση τις δημογραφικές πληροφορίες ή τις πληροφορίες συμπεριφοράς που συλλέγονται από φόρμες ή προηγούμενες επισκέψεις/αγορές στον ιστότοπο που σχετίζονται με το προϊόν/την υπηρεσία σας. Έρευνες δείχνουν ότι η εξατομίκευση μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά ανοίγματος έως και 26%!
4. Συχνότητα αποστολής email: Δεν είναι μυστικό ότι οι περισσότεροι άνθρωποι απεχθάνονται να βομβαρδίζονται με emails, οπότε προσαρμόστε τη συχνότητα αποστολής ανάλογα – ανάλογα με το πόσο δεσμευμένος ή ενεργός είναι ένας πελάτης με ένα συγκεκριμένο newsletter/προϊόν/προσφορά υπηρεσίας κ.λπ., ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να στέλνετε πιο συχνά ή λιγότερο συχνά από πριν – αυτή η κίνηση χρειάζεται επίσης δοκιμή!
Μέτρηση αποτελεσμάτων και ανάλυση επιδόσεων
Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας οποιασδήποτε εκστρατείας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απαραίτητη για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Η προσεκτική ανάλυση των δεδομένων απόδοσης μπορεί να προσφέρει βαθύτερη εικόνα της απόδοσης των εκστρατειών και να βοηθήσει στην ανάπτυξη καλύτερων στρατηγικών στο μέλλον.
Για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων των εκστρατειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών μετρήσεων. Οι ποσοτικές μετρήσεις περιλαμβάνουν τα ποσοστά κλικ, τα ποσοστά ανοίγματος, τον μέσο χρόνο παραμονής στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα ποσοστά διαγραφής, τα ποσοστά αναπήδησης και τα έσοδα που προκύπτουν από κάθε μεμονωμένη επαφή. Οι ποιοτικές μετρήσεις παρέχουν περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την ικανοποίηση των πελατών ή τη δέσμευση με τις εκστρατείες, παρέχοντας ανατροφοδότηση από τους πελάτες που μπορούν να αναλάβουν δράση σχετικά με το ποια στοιχεία λειτουργούν καλύτερα για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.
Η ανάλυση των δεδομένων απόδοσης θα βοηθήσει στη δημιουργία γνώσεων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και ποιο περιεχόμενο έχει την καλύτερη απήχηση σε αυτούς. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω βελτίωση της στρατηγικής στόχευσης και της διαδικασίας τμηματοποίησης, ώστε να βελτιώσετε την εμπειρία του κοινού σας και ταυτόχρονα να αυξήσετε τα επίπεδα δέσμευσης και την απόδοση της επένδυσης. Επιπλέον, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό τυχόν κενών στη στρατηγική της καμπάνιας σας, επιτρέποντάς σας να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα προτού αυτά εξελιχθούν σε ζητήματα που επηρεάζουν αρνητικά τους πελάτες ή ανακόπτουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ γενικότερα.
Συμπέρασμα: Μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις επιχειρήσεις
Το συμπέρασμα είναι ότι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια ιδιαίτερα αποδοτική μορφή μάρκετινγκ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και τη δημιουργία περισσότερων leads, πωλήσεων και τελικά κερδών για μια επιχείρηση. Αξιοποιώντας τη δύναμη των εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των τμηματοποιημένων λιστών, των αυτοματοποιημένων εκστρατειών και άλλων προηγμένων στρατηγικών, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δημιουργήσουν καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες και να επιτύχουν απτά αποτελέσματα.
Αφιερώνοντας χρόνο για τη βελτιστοποίηση των εκστρατειών τους με βάση τα δεδομένα που λαμβάνουν από τη συμπεριφορά των συνδρομητών τους -όπως τα ποσοστά ανοίγματος, τα κλικ και τις διαγραφές- οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους παρέχουν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία για τους πελάτες τους. Επιπλέον, η συνεχής παρακολούθηση των τάσεων του κλάδου συμβάλλει στο να διασφαλίσουν οι επιχειρήσεις τη μέγιστη δυνατή αξία από τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους σκοπούς του μάρκετινγκ. Με όλα αυτά κατά νου, οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση αυτής της ισχυρής μορφής επικοινωνίας για να αυξήσουν την επιτυχία και την κερδοφορία των δραστηριοτήτων τους.