Η Google Ads ανακοίνωσε παγκοσμίως (30/4/2024) ότι θα διακόπτει αυτόματα τις λέξεις-κλειδιά χαμηλής δραστηριότητας
Ενημέρωση προς πελάτες/συνεργάτες/οργανισμούς της EPROM που διενεργούμε διαφημίσεις (Αναζήτηση, Banners, Youtube)
Σε μια πρόσφατη κίνηση για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των καμπανιών και τη βελτίωση της συνάφειας των διαφημίσεων, η Google Ads ανακοίνωσε μια σημαντική ενημέρωση του συστήματος διαχείρισης λέξεων-κλειδιών. Από τέλη Ιουνίου 2024 και στο εξής, η πλατφόρμα θα διακόπτει αυτόματα τις λέξεις-κλειδιά χαμηλής δραστηριότητας, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι προσεγγίζουν τη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών.
Τι είναι η χαμηλή δραστηριότητα; Καμπάνιες που δημιουργήθηκαν πριν από περισσότερους από 13 μήνες και είχαν μηδενικές εμφανίσεις τους τελευταίους 13 μήνες.
Αυτή η αλλαγή έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να επικεντρωθούν σε λέξεις-κλειδιά υψηλής απόδοσης που οδηγούν σε ουσιαστικές μετατροπές, ενώ παράλληλα ελαχιστοποιεί τη σπατάλη σε λέξεις-κλειδιά με χαμηλή απόδοση.
Ακούστε πώς λειτουργεί: όταν μια λέξη-κλειδί δεν έχει λάβει σημαντικό αριθμό εμφανίσεων ή κλικ για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (η Google δεν έχει καθορίσει το ακριβές χρονικό πλαίσιο, αλλά είναι πιθανό να είναι αρκετοί μήνες), η Google Ads θα την διακόπτει αυτόματα. Τα οφέλη αυτής της ενημέρωσης είναι διττά. Πρώτον, οι διαφημιζόμενοι θα εξοικονομήσουν χρόνο και πόρους, καθώς δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν και να βελτιστοποιούν συνεχώς λέξεις-κλειδιά με χαμηλή απόδοση.
Επίσης το οικοσύστημα των διαφημίσεων θα γίνει πιο αποτελεσματικό, με τις διαφημίσεις να προβάλλονται σε χρήστες που είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν μαζί τους. Αυτή η ενημέρωση αποτελεί επίσης μια υπενθύμιση προς όλους εμάς τους διαφημιζόμενους να επανεξετάζουν τακτικά τις λίστες λέξεων-κλειδιών τους, να εντοπίζουν ευκαιρίες για την ενοποίηση ή την επέκταση της στόχευσής τους και να διασφαλίζουν ότι το διαφημιστικό τους κείμενο είναι ευθυγραμμισμένο με τις πιο πολύτιμες λέξεις-κλειδιά τους.
Καθώς οι διαφημίσεις Google Ads συνεχίζουν να εξελίσσονται, είναι σαφές ότι η πλατφόρμα δίνει προτεραιότητα στη συνάφεια, την αποτελεσματικότητα και την απόδοση. Με την αυτοματοποίηση της διαδικασίας παύσης των λέξεων-κλειδιών χαμηλής δραστηριότητας, το Google Ads δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να επικεντρωθούν σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία: την επίτευξη ουσιαστικών αποτελεσμάτων και την ανάπτυξη της επιχείρησής τους.