Αυτό το έγγραφο ενημέρωσης, με ημερομηνία 26 Ιουνίου 2024, από τον Oliver Kiderle, Senior Product Manager του Google Ads, περιγράφει τις νέες ενημερώσεις για την αντιστοίχιση ερωτημάτων και τον έλεγχο επωνυμίας στο Google Ads. Οι ενημερώσεις αυτές έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους διαφημιστές να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες και να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των καμπανιών τους.

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

Κύρια σημεία:

Βελτιωμένη αντιστοίχιση ευρείας αντιστοίχισης: Η Google βελτιώνει συνεχώς την ευρεία αντιστοίχιση με τεχνητή νοημοσύνη (AI). Τους τελευταίους έξι μήνες, οι βελτιώσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη αύξησαν την απόδοση της ευρείας αντιστοίχισης κατά 10% για τους διαφημιστές που χρησιμοποιούν την Έξυπνη Υποβολή Προσφορών.

Ευκολότερη διαχείριση της επισκεψιμότητας επωνυμίας: Σύσταση για συμπερίληψη επωνυμίας σε ευρεία αντιστοίχιση: Μια νέα σύσταση στη σελίδα “Συστάσεις” σας βοηθά να προσδιορίσετε ποιες καμπάνιες επωνυμίας θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τη μετάβαση σε συμπερίληψη επωνυμίας σε ευρεία αντιστοίχιση. Η Citroen, για παράδειγμα, είδε αύξηση 50% στις μετατροπές και μείωση 35% στο κόστος ανά υποψήφιο πελάτη χρησιμοποιώντας αυτήν τη δυνατότητα.

Εξαίρεση επωνυμίας σε όλους τους τύπους αντιστοίχισης και στις δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης: Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να επιλέξετε ποιες επωνυμίες θέλετε να εξαιρέσετε από την εμφάνιση των διαφημίσεών σας, συμπεριλαμβανομένων των ορθογραφικών λαθών και άλλων παραλλαγών.

Μεγαλύτερη διαφάνεια στην αναφορά όρων αναζήτησης: Τα ορθογραφικά λάθη στους όρους αναζήτησης τώρα αναφέρονται με τον σωστά γραμμένο όρο αναζήτησης, παρέχοντας στους διαφημιστές μεγαλύτερη ορατότητα στους όρους που ενεργοποιούν τις διαφημίσεις τους.

Ευκολότερος αποκλεισμός αναζητήσεων με ορθογραφικά λάθη: Δεν χρειάζεται πλέον να προσθέτετε όλα τα πιθανά ορθογραφικά λάθη για κάθε λέξη-κλειδί. Η προσθήκη μιας αρνητικής λέξης-κλειδιού θα αποκλείσει όλες τις παραλλαγές της, συμπεριλαμβανομένων των ορθογραφικών λαθών.

Συμπέρασμα

Αυτές οι ενημερώσεις έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν στους διαφημιστές μεγαλύτερο έλεγχο και ορατότητα στις καμπάνιες τους στο Google Ads, βοηθώντας τους να βελτιστοποιήσουν την απόδοση και να επιτύχουν καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις ενημερώσεις αντιστοίχισης ερωτημάτων Google Ads

1. Ποιος είναι ο στόχος των νέων ενημερώσεων αντιστοίχισης ερωτημάτων;

Στόχος των ενημερώσεων είναι η βελτίωση της απόδοσης των καμπανιών σας, παρέχοντάς σας μεγαλύτερη ορατότητα και έλεγχο στις λέξεις-κλειδιά που προσελκύουν επισκεψιμότητα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω βελτιωμένης αντιστοίχισης λανθασμένα γραμμένων λέξεων-κλειδιών και νέων επιλογών ελέγχου για την επισκεψιμότητα επωνυμίας.

2. Τι αλλάζει στον τρόπο αντιμετώπισης των λανθασμένα γραμμένων λέξεων-κλειδιών;

Η Google Ads αντιστοιχίζει πλέον αυτόματα τις λανθασμένα γραμμένες λέξεις-κλειδιά με τις σωστά γραμμένες. Αυτό σημαίνει ότι:
Δεν χρειάζεται πλέον να προσθέτετε όλες τις πιθανές παραλλαγές μιας λέξης-κλειδιού ως αρνητικές λέξεις-κλειδιά.
Στην αναφορά όρων αναζήτησης, οι λανθασμένα γραμμένες λέξεις-κλειδιά εμφανίζονται πλέον με τη σωστή ορθογραφία, παρέχοντας μεγαλύτερη ορατότητα στην επισκεψιμότητα.

3. Ποιες είναι οι νέες επιλογές για τον έλεγχο της επισκεψιμότητας επωνυμίας;

Πλέον, έχετε στη διάθεσή σας δύο βασικές επιλογές:
Εντάξεις επωνυμίας: Σας επιτρέπουν να προσελκύετε επισκεψιμότητα μόνο από αναζητήσεις που περιλαμβάνουν συγκεκριμένες επωνυμίες (ή προϊόντα που σχετίζονται με αυτές) όταν χρησιμοποιείτε ευρεία αντιστοίχιση.
Εξαιρέσεις επωνυμίας: Σας επιτρέπουν να αποκλείετε την εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε αναζητήσεις που περιλαμβάνουν συγκεκριμένες επωνυμίες (ή προϊόντα που σχετίζονται με αυτές), σε όλους τους τύπους αντιστοίχισης και στις Δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης.

4. Πότε πρέπει να χρησιμοποιώ Εντάξεις επωνυμίας και πότε Εξαιρέσεις επωνυμίας;

Χρησιμοποιήστε Εντάξεις επωνυμίας εάν θέλετε να περιορίσετε την επισκεψιμότητα σε συγκεκριμένες επωνυμίες, επωφελούμενοι παράλληλα από την ευρεία αντιστοίχιση.
Χρησιμοποιήστε Εξαιρέσεις επωνυμίας εάν θέλετε να αποκλείσετε εντελώς την εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε αναζητήσεις που περιλαμβάνουν συγκεκριμένες επωνυμίες.

5. Ποιες είναι οι βασικές διαφορές μεταξύ Εντάξεων και Εξαιρέσεων επωνυμίας;

Οι Εντάξεις επωνυμίας λειτουργούν μόνο με ευρεία αντιστοίχιση, ενώ οι Εξαιρέσεις επωνυμίας λειτουργούν με όλους τους τύπους αντιστοίχισης.
Οι Εντάξεις επωνυμίας εστιάζουν στην προσέλκυση επισκεψιμότητας, ενώ οι Εξαιρέσεις επωνυμίας εστιάζουν στον αποκλεισμό επισκεψιμότητας.

6. Πώς μπορώ να επωφεληθώ από τις νέες ενημερώσεις;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Google Ads και ελέγξτε τις ρυθμίσεις αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών και τις επιλογές ελέγχου επωνυμίας. Βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις σας ευθυγραμμίζονται με τους στόχους σας και παρακολουθήστε την απόδοση των καμπανιών σας για να κάνετε τις απαραίτητες προσαρμογές.

7. Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες για τις ενημερώσεις;

Επισκεφθείτε το Κέντρο βοήθειας Google Ads ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών της Google.

8. Τι επιπτώσεις έχουν οι ενημερώσεις στην απόδοση των καμπανιών;

Οι ενημερώσεις έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την απόδοση των καμπανιών σας, παρέχοντας μεγαλύτερη ακρίβεια στην στόχευση και μειώνοντας τις ανεπιθύμητες εμφανίσεις. Ωστόσο, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας μετά την εφαρμογή των αλλαγών και να προβαίνετε σε τυχόν απαραίτητες προσαρμογές.

Μπορούμε να βοηθήσουμε

Όταν πρόκειται να ανεβάσετε το Google Ads σας στο επόμενο επίπεδο, είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με μια ομάδα ειδικών που μπορούν να αποφέρουν πραγματικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας. Εκεί έρχεται η EPROM – μια έμπειρη ομάδα που είναι αφοσιωμένοι στο να βοηθούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας να ευδοκιμήσουν στον ανταγωνιστικό κόσμο της διαδικτυακής διαφήμισης. Με αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας, οι ειδικοί του Google Ads της EPROM θα συνεργαστούν στενά μαζί σας για να κατανοήσουν τους μοναδικούς στόχους σας, δημιουργώντας προσαρμοσμένες καμπάνιες που οδηγούν σε μετατροπές, ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και, εν τέλει, αυξάνουν τα αποτελέσματα στα κέρδη.

Πηγή : Google

Προηγούμενο άρθροΗ Αγορά Ψηφιακής Διαφήμισης στην Ελλάδα για το έτος 2023 (IAB Europe)
Επόμενο άρθροΗ κατάσταση του τουρισμού & φιλοξενίας για το 2024