Το Ad Relevance αξιοποιεί τα δεδομένα της Amazon, όπως η συμπεριφορά περιήγησης και αγορών, σε συνδυασμό με την Τεχνητή Νοημοσύνη για την ταυτοποίηση καταναλωτών σε διάφορα στάδια της διοχέτευσης αγορών.

Σύμφωνα με την Amazon, η δοκιμή του Ad Relevance είχε ως αποτέλεσμα βελτιωμένα ποσοστά μετατροπής και χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC) για τους διαφημιζόμενους.

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

Η στρατηγική της Amazon αντικατοπτρίζει τις κινήσεις άλλων τεχνολογικών κολοσσών, όπως η Google, για μετάβαση σε ένα μέλλον χωρίς cookies, βασιζόμενο στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Η έμφαση δίνεται στην ικανότητα του Ad Relevance να παρέχει σχετικές διαφημίσεις και να βελτιώνει την εμπειρία τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους διαφημιζόμενους.

Ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι της Amazon για το μέλλον της διαφήμισης;

Η Amazon επιδιώκει να φέρει επανάσταση στον τομέα της διαφήμισης, εστιάζοντας κυρίως στην ανάπτυξη λύσεων που δεν βασίζονται σε cookies. Ένας από τους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού οικοσυστήματος που βασίζεται σε τεχνολογίες AI και μηχανικής μάθησης, όπως φαίνεται από την κυκλοφορία του Ad Relevance.

Η Amazon στοχεύει στην αξιοποίηση των δεδομένων πρώτου μέρους που συλλέγει από τις πλατφόρμες της για να προσφέρει στους διαφημιστές τη δυνατότητα στόχευσης κοινού με ακρίβεια, χωρίς να βασίζονται σε αναγνωριστικά τρίτων, όπως τα cookies. Η εταιρεία πιστεύει ότι η προσέγγιση αυτή, σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη, θα οδηγήσει σε πιο αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες και θα επιτρέψει τη μέτρηση της απόδοσης με διαφάνεια.

Η έμφαση της Amazon στην τεχνολογία AI και μηχανικής μάθησης αντικατοπτρίζεται και στην ανάπτυξη του Performance+, μιας λύσης που αυτοματοποιεί τη δημιουργία κοινού και τη βελτιστοποίηση καμπανιών, απλοποιώντας παράλληλα την αγορά προγραμματισμένων μέσων.

Συνολικά, η Amazon στοχεύει να πρωτοστατήσει στη μετάβαση σε ένα μέλλον χωρίς cookies, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα δεδομένα της για να προσφέρει στους διαφημιστές αποτελεσματικές και διαφανείς λύσεις.

Πώς λειτουργεί η λύση στόχευσης διαφημίσεων “Ad Relevance” της Amazon χωρίς cookies;

Η λύση στόχευσης διαφημίσεων “Ad Relevance” της Amazon λειτουργεί αναλύοντας δισεκατομμύρια σημάτων περιήγησης, αγορών και ροής από τις ιδιότητες της Amazon. Αυτή η ανάλυση γίνεται μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), η οποία εκπαιδεύτηκε σε αυτά τα δεδομένα για να κατανοήσει τη συμπεριφορά των χρηστών και να προβλέψει τις προτιμήσεις τους. Η Amazon έχει επενδύσει τα τελευταία τρία χρόνια στην ανοικοδόμηση του συστήματος στόχευσης και μέτρησης διαφημίσεών της, χρησιμοποιώντας μοντέλα μηχανικής μάθησης. Αυτό επιτρέπει στην Ad Relevance να εντοπίζει καταναλωτές σε διάφορα στάδια της διαδικασίας αγοράς και να προβάλλει σχετικές διαφημίσεις, χωρίς να βασίζεται σε cookies ή άλλα αναγνωριστικά τρίτων.

Η Amazon ισχυρίζεται ότι η πλατφόρμα διαφημίσεών της δεν βασίζεται πλέον αποκλειστικά σε αναγνωριστικά όπως τα cookies τρίτων μερών. Ωστόσο, η εταιρεία παραδέχεται ότι τα αναγνωριστικά διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των cookies τρίτων μερών, εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται στην τρέχουσα μορφή της πλατφόρμας.

Η Ad Relevance μπορεί να προβάλλει διαφημίσεις σε μια σειρά συσκευών, καναλιών και τύπων περιεχομένου. Σύμφωνα με την Amazon, η λύση έχει δοκιμαστεί με επιτυχία σε υπάρχοντα προϊόντα της Amazon Ads, όπως το Performance+, το οποίο βασίζεται επίσης σε μηχανική μάθηση. Αυτή η προσέγγιση, η οποία εστιάζει στη μηχανική μάθηση και στα δεδομένα πρώτου μέρους, προσομοιάζει με τις στρατηγικές άλλων εταιρειών τεχνολογίας όπως η Google με το Performance Max.

Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα, η Ad Relevance μπορεί να αυξήσει την προσβασιμότητα σε ποσοστό έως και 65% για εμφανίσεις που προηγουμένως ήταν ανώνυμες. Η λύση φαίνεται επίσης να μειώνει το CPM (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις) και να βελτιώνει το CPC (κόστος ανά κλικ) κατά 8,8%.

Συχνές Ερωτήσεις για το Ad Relevance της Amazon (FAQ)

1. Τι είναι το Ad Relevance της Amazon;
Το Ad Relevance είναι μια νέα λύση στόχευσης διαφημίσεων από την Amazon που λειτουργεί χωρίς cookies τρίτων. Χρησιμοποιεί τα δεδομένα πρώτου μέρους της Amazon, όπως δεδομένα αγοραστών, περιήγησης και προβολής ροής, σε συνδυασμό με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), για να προσδιορίσει τους καταναλωτές σε διάφορα στάδια της διοχέτευσης αγοράς.

2. Πώς λειτουργεί το Ad Relevance;
Χρησιμοποιεί προηγμένα μοντέλα AI και μηχανικής μάθησης για την ανάλυση δισεκατομμυρίων σημάτων περιήγησης, αγοράς και ροής, σε συνδυασμό με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το περιεχόμενο που προβάλλεται. Αυτό επιτρέπει στην Amazon να κατανοεί πού βρίσκονται οι πελάτες στα ταξίδια αγορών τους και να τους προβάλλει σχετικές διαφημίσεις σε διάφορες συσκευές, κανάλια και τύπους περιεχομένου χωρίς την ανάγκη cookies τρίτων.

3. Ποια είναι τα οφέλη του Ad Relevance για τους διαφημιστές;
Αυξημένη δυνατότητα στόχευσης: Φτάνει σε ένα ευρύτερο κοινό, στοχεύοντας χρήστες με ακρίβεια, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου οι πληροφορίες τους είναι περιορισμένες.
Βελτιωμένες μετρήσεις απόδοσης: Προσφέρει βελτιωμένο κόστος ανά κλικ (CPC), χαμηλότερο CPM και αποτελεσματικότερη χρήση του προϋπολογισμού.
Απλοποιημένη αγορά μέσων: Διευκολύνει την αγορά programmatic μέσων με διαφανείς αναφορές.
Έλεγχος και διαφάνεια: Παρέχει στους διαφημιστές τον έλεγχο των τοποθετήσεων διαφημίσεων και βαθιά γνώση της απόδοσης της καμπάνιας.

4. Πώς διαφέρει το Ad Relevance από άλλες λύσεις στόχευσης;
Η βασική διαφορά έγκειται στην εκτεταμένη πρόσβαση της Amazon σε δεδομένα αγοραστών πρώτου μέρους. Αυτά τα δεδομένα, σε συνδυασμό με την AI, επιτρέπουν στο Ad Relevance να προσδιορίζει με ακρίβεια την πρόθεση αγοράς, προσφέροντας στους διαφημιστές ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

5. Ποια είναι η σχέση του Ad Relevance με το Performance+ της Amazon;
Το Ad Relevance τροφοδοτεί και βελτιστοποιεί το Performance+, μια λύση διαφήμισης που βασίζεται σε AI και στοχεύει στην αυτοματοποίηση και βελτιστοποίηση των καμπανιών. Το Performance+ χρησιμοποιεί τα insights του Ad Relevance για την αποτελεσματικότερη στόχευση, προσφέροντας στους διαφημιστές βελτιωμένα αποτελέσματα.

6. Ποιος είναι ο αντίκτυπος του Ad Relevance στο μέλλον της διαφήμισης;
Το Ad Relevance αποτελεί σημαντικό βήμα προς ένα μέλλον χωρίς cookies. Προσφέρει μια βιώσιμη λύση για τους διαφημιστές που αναζητούν αποτελεσματικούς τρόπους στόχευσης σε ένα περιβάλλον αυξανόμενου ενδιαφέροντος για την ιδιωτικότητα.

7. Πού μπορώ να μάθω περισσότερα για το Ad Relevance;
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Amazon Ads.

8. Ποιες είναι οι επιπτώσεις του Ad Relevance για τους εκδότες;
Το Ad Relevance, μέσω του Amazon Publisher Cloud, επιτρέπει στους εκδότες να συνεργάζονται με τους διαφημιστές, αξιοποιώντας τα δεδομένα τους για τη δημιουργία προσαρμοσμένων συμφωνιών. Αυτές οι συμφωνίες προσφέρουν πιο σχετική διαφήμιση και μεγαλύτερη εμβέλεια, ωφελώντας τόσο τους εκδότες όσο και τους διαφημιστές.

 

Προηγούμενο άρθροΗ κατάσταση του τουρισμού & φιλοξενίας για το 2024
Επόμενο άρθροΗ ψυχολογία των διαδικτυακών αγορών