Εάν βουτάτε στον κόσμο του podcasting, γνωρίζετε ότι η κατανόηση των μετρήσεων σας είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη και την επιτυχία.

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

Ακολουθεί μια ολοκληρωμένη λίστα με μετρήσεις podcast προς παρακολούθηση:

1. Αριθμοί λήψης: Συνολικές λήψεις ανά επεισόδιο για να μετρήσετε τη δημοτικότητα.
2. Μοναδικοί ακροατές: Αριθμός μεμονωμένων ακροατών που συντονίστηκαν.
3. Ποσοστό ολοκλήρωσης επεισοδίου: Ποσοστό ακροατών που ολοκληρώνουν το επεισόδιό σας.
4. Διατήρηση ακροατών: Για πόσο καιρό οι άνθρωποι παραμένουν αφοσιωμένοι στο περιεχόμενό σας.
5. Μέση διάρκεια ακρόασης: Μέσος χρόνος που αφιερώνει ένας ακροατής σε κάθε επεισόδιο.
6. Ποσοστό αφοσίωσης: Αλληλεπιδράσεις από ακροατές (μου αρέσει, σχόλια, κοινοποιήσεις).
7. Ανάλυση πλατφόρμας: Ποιες πλατφόρμες (Apple Podcasts, Spotify κ.λπ.) χρησιμοποιούν οι ακροατές σας.
8. Γεωγραφική τοποθεσία: Από όπου συντονίζονται οι ακροατές σας.
9. Δημογραφικά στοιχεία ακροατών: Ηλικία, φύλο και άλλα σημαντικά στατιστικά στοιχεία του κοινού σας.
10. Ποσοστό συνδρομής: Αριθμός νέων συνδρομητών ανά επεισόδιο.
11. Αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Πόσο συχνά γίνεται λόγος για το podcast σας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
12. Κριτικές/Βαθμολογίες Podcast: Ποιότητα και ποσότητα κριτικών σε διαφορετικές πλατφόρμες.
13. Πηγές επισκεψιμότητας: Όπου οι ακροατές σας βρίσκουν το podcast σας (μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παραπομπές).
14. Εγγραφές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Συνδρομητές που εγγράφονται στη λίστα αλληλογραφίας σας μετά από ακρόαση.
15. Ποσοστό κοινής χρήσης επεισοδίων: Πόσο συχνά κοινοποιούνται τα επεισόδιά σας.
16. Πωλήσεις συνεργατών: Έσοδα που παράγονται μέσω χορηγιών και συνεργασιών.
17. Απόδοση διαφήμισης: Μετρήσεις σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεών σας εάν δημιουργείτε έσοδα.
18. Ποσοστό εγκατάλειψης: Πόσοι ακροατές αποχωρούν μετά τα πρώτα λεπτά.
19. Διατήρηση ανά επεισόδιο: Παρακολούθηση του τρόπου με τον οποίο η διατήρηση του ακροατή αλλάζει επεισόδιο με επεισόδιο.
20. Επίδραση πολλαπλής προώθησης: Επιδράσεις της προώθησης του podcast σας σε άλλες πλατφόρμες ή podcast.

Παρακολουθώντας αυτές τις μετρήσεις, μπορείτε να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις για να βελτιώσετε τη στρατηγική podcasting και να προσελκύσετε το κοινό σας πιο αποτελεσματικά!

Προηγούμενο άρθροΓιατί οι άνθρωποι δεν πατούν το κουμπί “Like” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Επόμενο άρθροBlack Friday – Σύντομος οδηγός για εμπόρους