Αξίζει ακόμα να προσθέσετε Hashtags στις δημοσιεύσεις σας; Πλέον όχι

Στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ερώτημα εάν πρέπει να ενσωματώσετε hashtags στις αναρτήσεις σας γίνεται όλο και πιο περίπλοκο, ιδιαίτερα καθώς μπαίνουμε στο 2024.

Με την άνοδο πλατφορμών όπως το Threads, που έχει υιοθετήσει μια ριζικά διαφορετική προσέγγιση στη χρήση hashtag— περιορισμός των χρηστών σε μία μόνο ετικέτα ανά ενημέρωση—η συνάφεια και η αποτελεσματικότητα των hashtag ελέγχονται όπως ποτέ πριν.

Αυτή η αλλαγή στόχευε να περιορίσει το ανεπιθύμητο περιεχόμενο ανερχόμενων θεμάτων με άσχετο περιεχόμενο, αλλά άθελά του έχει επισημάνει μια πιο βαθιά εξέλιξη: οι σύγχρονοι αλγόριθμοι είναι πλέον ικανοί να συνάγουν το πλαίσιο και το νόημα από το ίδιο το περιεχόμενο, μειώνοντας την ανάγκη για μη αυτόματες hashtags.

Για παράδειγμα, το LinkedIn αναγνώρισε νωρίτερα φέτος ότι ενώ εξακολουθεί να υποστηρίζει hashtags, έχει δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην κατανόηση θεμάτων συνομιλίας και λέξεων-κλειδιών. Σημείωσαν, «Θεωρούμε επίσης θέματα συνομιλίας και λέξεις-κλειδιά για να βοηθήσουμε στην εμφάνιση σχετικών πληροφοριών για επαγγελματίες που θέλουν να προχωρήσουν στην καριέρα τους».

Αυτό υποδηλώνει μια στροφή προς πιο εξελιγμένες δυνατότητες σημασιολογικής αναζήτησης, οι οποίες ουσιαστικά καθιστούν τα παραδοσιακά hashtags περιττά για την ανακάλυψη περιεχομένου. Τονίζοντας περαιτέρω αυτήν την τάση, ο ιδιοκτήτης του X, Elon Musk, προέτρεψε δημοσίως τους χρήστες να εγκαταλείψουν εντελώς τα hashtags, δηλώνοντας: «Παρακαλώ σταματήστε να χρησιμοποιείτε hashtags. Το σύστημα δεν τους χρειάζεται πια». Αυτή η ξεκάθαρη δήλωση σηματοδοτεί όχι μόνο μια προσωπική στάση, αλλά αντανακλά μια ευρύτερη κίνηση μέσα στο οικοσύστημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς πιο διαισθητικές, βασισμένες στο περιεχόμενο μεθόδους δέσμευσης.

Καθώς πλοηγούμαστε σε αυτή τη νέα εποχή όπου τα hashtags χάνουν τη δύναμή τους, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τις συνέπειες για τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα hashtags εξακολουθούν να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για δέσμευση και ανακάλυψη ή έχουν γίνει λείψανα μιας περασμένης εποχής; Καθώς οι πλατφόρμες συνεχίζουν να ενισχύουν τις δυνατότητες των αλγορίθμων τους, η συνετή προσέγγιση μπορεί να περιλαμβάνει την εστίαση στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και στη χρήση σαφέστερων μηνυμάτων αντί να βασίζεται στα hashtags ως δεκανίκι.

Σε τελική ανάλυση, η απόφαση να συμπεριληφθούν ή να εξαιρεθούν τα hashtags θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από το μοναδικό οικοσύστημα της πλατφόρμας και τις εξελισσόμενες προτιμήσεις της βάσης χρηστών της.

Άρθρο της εκδοτικής ομάδας EPROM Web Development Solutions – Απαγορεύεται η αντιγραφή και δημοσίευση του παρόντος χωρίς την έγγραφη άδεια – Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος