Το καλοκαίρι μόλις τελείωσε, αλλά σας λέμε ήδη να προετοιμαστείτε για τις μεγαλύτερες εκπτώσεις της χρονιάς: Black Friday 2022 και Cyber Monday. Και ας μην ξεχνάμε την υπόλοιπη εορταστική περίοδο αγορών που έρχεται. Τώρα είναι η ώρα να αρχίσετε να σχεδιάζετε για την πιο όμορφη εποχή του χρόνου. Έτσι, εάν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, ας αρχίσουμε να εργαζόμαστε αμέσως για το SEO της περιόδου των διακοπών σας!
Πέρυσι, η Microsoft μοιράστηκε κάποιες πληροφορίες σχετικά με το τι αναμένει να επικεντρωθούν οι πελάτες κατά τη διάρκεια της Black Friday.
Αυτές οι συμβουλές εξακολουθούν να είναι σχετικές, γι’ αυτό τις μοιραζόμαστε μαζί σας:
-
Οι αγοραστές θα ξεκινήσουν νωρίς για τη Black Friday 2022.
-
Εναλλακτικές πληρωμές και τρόποι παράδοσης θα είναι σε ζήτηση.
-
Η βιωσιμότητα θα είναι μια τάση.
-
Ο ανταγωνισμός στη διαφήμιση θα είναι υψηλός στη Black Friday 2022
Ο όγκος των αγοραστών που θα αγοράσουν διαδικτυακά φέτος θα είναι υψηλός. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν νέους πελάτες και κοινό κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου. Διασφαλίζοντας ότι επισημαίνετε τα σωστά μηνύματα τη σωστή στιγμή στα σωστά μέρη, θα είστε μπροστά από το πακέτο όταν οι αγοραστές είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Ξεκινήστε έγκαιρα την προετοιμασία
45 ημέρες νωρίτερα : Δημοσιεύστε την προώθησή σας στο ημερολόγιο του ιστότοπού σας και δημοσιεύστε μια ανάρτηση αποθήκευσης της ημερομηνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας).
7 ημέρες νωρίτερα : Δημοσιεύστε επερχόμενες εκδηλώσεις/προωθητικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μέσω email. Προσπαθήστε να ενθαρρύνετε άλλες (μικρές) επιχειρήσεις να το μοιραστούν με τους ακόλουθούς τους.
1 ημέρα νωρίτερα : Δημοσιεύστε μια ανάρτηση υπενθύμισης συμβάντος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ας δούμε μερικές πρακτικές συμβουλές.
1. Ρυθμίστε σελίδες δώρων για τις γιορτές
Αρχικά, πρέπει να εξετάσουμε ποια κατηγορία ή συγκεκριμένες σελίδες προορισμού έχουν νόημα για τις επερχόμενες διακοπές. Μπορείτε πάντα να δημιουργήσετε σελίδες όπως “Καλύτερα δώρα για γονείς/millennials/έφηβους”, “Νέες προσφορές για το παιδί σας 6/10/12 ετών” και “Εκπτώσεις για τον καλύτερο φίλο/γιαγιά/γιαγιά/συνάδελφο”. Θα μπορούσατε επίσης να σκεφτείτε τις γραμμές «Τα 10 κορυφαία δώρα για τους λάτρεις του εξωτερικού/σκι/αλεξίπτωτου ιστιοπλοΐας» και «Κορυφαίες 3 προσφορές για γονείς που μένουν στο σπίτι», κ.λπ.
Βεβαιωθείτε ότι αυτές οι σελίδες προορισμού δώρου ή κατηγορίας , οι τίτλοι σελίδων τους και οι μετα-περιγραφές τους ταιριάζουν στην επερχόμενη εορταστική περίοδο.
2. Προωθήστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ενημερωτικό δελτίο σας Black Friday 2022
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter και το Pinterest — αν και πρόκειται τεχνικά για μια οπτική μηχανή αναζήτησης — μπορούν να διαδραματίσουν τεράστιο ρόλο στην επιτυχία των (διαδικτυακών) εκπτώσεων των διακοπών σας. Πάρτε το Pinterest, για παράδειγμα. Σηκώστε το χέρι σας αν εσείς ή ο σύζυγός σας έχετε λίστα επιθυμιών στο Pinterest; Πολλοί άνθρωποι το κάνουν. Εάν καταφέρετε να βάλετε τα προϊόντα σας στις λίστες επιθυμιών των ανθρώπων, αυτό μπορεί να επηρεάσει θετικά τις πωλήσεις σας.
3. Εισάγετε νέα προϊόντα εν όψη Black Friday 2022
Η περίοδος των διακοπών είναι μια εξαιρετική περίοδος για να παρουσιάσετε νέα προϊόντα. Εάν γνωρίζετε πιθανά best seller για την επερχόμενη εορταστική περίοδο, ξεκινήστε να γράφετε περιεχόμενο για αυτά τα προϊόντα τώρα. Μπορείτε να το συγκρίνετε με ιστότοπους τεχνολογίας που γράφουν για πρωτότυπα iPhone, δυνατότητες που μπορεί να προσθέσει η Apple και τέτοια πράγματα.
4. Προσθέστε δομημένα δεδομένα στις σελίδες των προϊόντων σας
Όταν προσθέτετε ή αλλάζετε σελίδες προϊόντων για να ταιριάζουν στην εποχή, μην ξεχνάτε να τις βελτιστοποιείτε . Ελέγξτε, για παράδειγμα, εάν έχετε προσθέσει δομημένα δεδομένα στις σελίδες των προϊόντων σας. Επειδή τα πλούσια αποτελέσματα που δείχνουν βαθμολογίες και τιμές μπορούν να σας προσφέρουν ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνιστή σας.
5. Επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου στο Black Friday 2022
Δεν είναι ντροπή να σερβίρεις παλιό κρασί σε νέο μπουκάλι. Εάν έχετε έναν οδηγό Black Friday για το 2021, μη διστάσετε να τον επαναχρησιμοποιήσετε το 2022. Ενημερώστε το έτος και ενημερώστε λεπτομέρειες όπως δημοφιλείς επωνυμίες και δημοφιλή προϊόντα για εκείνο το έτος. Εάν το slug της διεύθυνσης URL σας είναι /black-friday-guide-2021/, αλλάξτε το σε /black-friday-guide-2022/περίπου τον Αύγουστο του επόμενου έτους και ανακατευθύνετε το παλιό URL στο νέο.
6. Βελτιστοποιήστε για ταχύτητα και κινητά
Είναι καλή ιδέα να ελέγξετε και να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για ταχύτητα και κινητά . Εμπιστευτείτε μας, θα λαμβάνετε αυτές τις συστάσεις από ένα blog ή έναν σύμβουλο SEO κάθε μέρα, όλη μέρα. Και με καλό λόγο! Το κινητό, η ταχύτητα του ιστότοπου και η εμπειρία του χρήστη γενικότερα γίνονται όλο και πιο σημαντικά κάθε χρόνο (ή μέρα, για αυτό το θέμα). Όταν προετοιμάζετε τον ιστότοπό σας για την περίοδο των εορτών, αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να ελέγξετε τον ιστότοπο για κινητά και την ταχύτητα του ιστότοπού σας και να τα ενημερώσετε ή να τα βελτιώσετε εάν είναι δυνατόν.
7. Δημιουργήστε ένα σχέδιο μέτρησης
Ολα έτοιμα? Μην ξεχάσετε να κάνετε ένα σχέδιο μέτρησης ώστε να μπορείτε να αναλύσετε την επιτυχία σας. Γράψτε όλα τα σχέδιά σας και μετά σκεφτείτε πώς να παρακολουθείτε όλες τις ενέργειές σας. Αυτό είναι το κλειδί εάν θέλετε να μάθετε σε τι να εστιάσετε την επόμενη χρονιά.
Συμπέρασμα για το SEO για την περίοδο Black Friday 2022
Εν ολίγοις, τώρα είναι η ώρα να λυγίσετε και να αρχίσετε να γράφετε σελίδες δώρων διακοπών και περιεχόμενο για νέα προϊόντα. Και μην ξεχάσετε να προγραμματίσετε την προώθηση και τα αναλυτικά στοιχεία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εξάλλου, δεν μπορείτε ποτέ να ξεκινήσετε πολύ νωρίς όταν η διαδικτυακή σας επιχείρηση εξαρτάται από την περίοδο των διακοπών. Ετοιμαστείτε, ξεκινήστε τώρα! Μπορούμε να βοηθήσουμε!