Πριν από λίγο έλαβα ένα ενδιαφέρον newsletter, είχα ερωτήσεις αλλά τελικά το διέγραψα.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, αναζητάτε συνεχώς τρόπους για να βελτιστοποιήσετε τη διοχέτευση πωλήσεών σας και να μεγιστοποιήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Αλλά, σαμποτάρετε εν αγνοία σας τις προσπάθειές σας;
Η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μια διεύθυνση “noreply@” μπορεί να είναι μια σημαντική απόκλιση για τους πιθανούς πελάτες. Σκεφτείτε το: ξοδέψατε χρόνο και πόρους για να δημιουργήσετε μια εξαιρετική καμπάνια email, μόνο για να αποθαρρύνετε τους παραλήπτες να ανταποκριθούν ή να ασχοληθούν με την επωνυμία σας.
Ακολουθούν οι συνέπειες της χρήσης μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου “χωρίς απάντηση”:
Πωλήσεις που χάθηκαν: Οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορεί να έχουν ερωτήσεις ή να χρειαστούν διευκρινίσεις πριν κάνουν μια αγορά. Εάν δεν μπορούν να απαντήσουν, έχετε χάσει μια πιθανή πώληση.
Χαμένοι δυνητικοί πελάτες: Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από “noreply@” μπορεί να κάνει την επωνυμία σας να μην ανταποκρίνεται ή να μην ενδιαφέρεται. Οι δυνητικοί πελάτες μπορεί να μην ενοχλούν να προσεγγίσουν και θα χάσετε ευκαιρίες να τους αναθρέψετε.
Αναπάντητα ερωτήματα: Οι πελάτες μπορεί να έχουν ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή, δεν θα μάθετε ποτέ τι τους εμποδίζει ή τι χρειάζεται για να επενδύσουν/αγοράσουν παραπάνω.
Χρησιμοποιώντας μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου “noreply@”, ουσιαστικά λέτε, “Δεν με ενδιαφέρουν τα σχόλια ή οι ερωτήσεις σας“. Μας ακούσατε! Καλησπέρα και καλή βραδιά (γνωστή ατάκα), από εδώ είναι και η έξοδος!
Αντίθετα, χρησιμοποιήστε μια φιλική προς τις απαντήσεις διεύθυνση email που ενθαρρύνει τη δέσμευση και ενισχύει τη σύνδεση με το κοινό σας. Ποτέ δεν ξέρεις ποιες ευκαιρίες μπορεί να χάσεις!
Επομένως, ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά στη στρατηγική email σας και κάντε τη μετάβαση σε μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση.