Τα στελέχη του TikTok συζητούν το όραμα για το μέλλον σε εταιρική εκδήλωση κατά τη διάρκεια των Cannes Lions.
Τη Δευτέρα, 20 Ιουνίου, το TikTok φιλοξένησε την πρώτη εταιρική του εκδήλωση στο 2022 Cannes Lions International Festival of Creativity.
Αρκετοί ηγέτες της πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν σε ετοιμότητα για να συζητήσουν το όραμά τους για το μέλλον της εταιρείας και τις προκλήσεις της.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο θέρετρο της Γαλλικής Ριβιέρας και θεωρείται μία από τις κορυφαίες εκθέσεις βραβείων για τη διαφημιστική βιομηχανία, στελέχη της TikTok συζήτησαν διάφορα θέματα.
Αυτά περιελάμβαναν την προσθήκη λειτουργιών αγορών, προκλήσεις ασφάλειας, τον αντίκτυπο των ρυθμίσεων απορρήτου του iOS 14 στη διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την οικονομία επιρροής/δημιουργού.
Το TikTok σκοπεύει να κερδίσει περισσότερους διαφημιστές παρά τους περιορισμούς απορρήτου
Ο Blake Chandlee, πρόεδρος των παγκόσμιων λειτουργικών λύσεων του TikTok, αποκάλυψε ότι η πλατφόρμα αυτή τη στιγμή έχει εκατοντάδες χιλιάδες διαφημιστές — αλλά στοχεύει σε εκατομμύρια.
Σχεδιάζει να το πετύχει προσθέτοντας νέα εργαλεία στην πλατφόρμα και εφαρμόζοντας ένα πρόγραμμα που αναπτύχθηκε εσωτερικά και θα αναφέρει την ποιότητα των διαφημίσεων.
Όπως και άλλοι ιστότοποι μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το TikTok αναζητά νέους τρόπους στόχευσης διαφημίσεων μετά την παροχή της Apple στους χρήστες της επιλογής περιορισμού της παρακολούθησης μεταξύ πλατφορμών.
Σύμφωνα με τον Ray Cao, διευθύνοντα σύμβουλο και παγκόσμιο επικεφαλής προϊόντων, στρατηγικής και λειτουργίας δημιουργίας εσόδων, η πλατφόρμα του TikTok θα περιλαμβάνει περισσότερη στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα.
Επιπλέον, η πλατφόρμα λαμβάνει μέτρα για την αντιμετώπιση των ποιοτικών ελέγχων και ζητημάτων ασφάλειας της επωνυμίας, γεγονός που έχει προκαλέσει ορισμένους διαφημιστές να είναι επιφυλακτικοί με το TikTok στο παρελθόν.
Ο Φράνσις Στόουνς, επικεφαλής ασφάλειας της ευρωπαϊκής επωνυμίας του TikTok, είπε ότι η διαδικασία αναθεώρησης της πλατφόρμας περιλαμβάνει πλέον περισσότερα από εικόνες. Ελέγχει επίσης ήχους, κείμενο και emoji για να διασφαλίσει ότι οι επωνυμίες δεν συνδέονται ακούσια με κάτι δυνητικά προβληματικό.
Οι αγορές εντός πλατφόρμας θα επεκταθούν
Το TikTok βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία επέκτασης παγκοσμίως της λειτουργικότητας των ζωντανών αγορών , σύμφωνα με τη Sofia Hernandez, παγκόσμια επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ επιχειρήσεων.
Αυτή η νέα δυνατότητα θα επιτρέψει στις επωνυμίες να επωφεληθούν από την ιογενή κατάσταση που μπορούν να αποκτήσουν από το περιεχόμενο που δημιουργείται απευθείας από τους χρήστες.
Αυτές οι αλλαγές θα πρέπει να ανοίξουν νέες ευκαιρίες για τους ψηφιακούς μάρκετινγκ, επιτρέποντάς τους να στοχεύουν ένα κοινό με μεγαλύτερη ακρίβεια. Οι επωνυμίες και οι δημιουργοί περιεχομένου θα είναι σε θέση να ενισχύσουν την έκθεσή τους με μειωμένη ανησυχία για αρνητικές συσχετίσεις, ενώ θα αποκτήσουν επίσης ένα μέσο για να πραγματοποιήσουν πωλήσεις.