Η υψηλή αφοσίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει υψηλότερη κατάταξη αναζήτησης; Τι λέει η Google για τα social signals και τον αντίκτυπό τους στο SEO; Παίζει ρόλο στη κατάταξη της Google ; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Τα μηνύματα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την κατάταξη αναζήτησης τη κατάταξη της Google ;
Σε έναν κόσμο διαρκώς εξελισσόμενων κοινωνικών δικτύων και πλατφορμών, μπορεί η αφοσίωση σε ένα κοινωνικό δίκτυο έναντι ενός άλλου να σας βοηθήσει να αποκτήσετε καλύτερη προβολή στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης Google;
Ο ισχυρισμός: Τα κοινωνικά σήματα είναι παράγοντας στη κατάταξη της Google
Τα σήματα κοινωνικής δικτύωσης είναι η αφοσίωση των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με περιεχόμενο που έχετε μοιραστεί από τον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα :
- Κάποιος μοιράζεται έναν σύνδεσμο προς μια σελίδα στον ιστότοπό σας σε μια δημόσια ανάρτηση στο Facebook. Η ανάρτηση λαμβάνει likes, σχόλια και επιπλέον κοινοποιήσεις.
- Κάποιος μοιράζεται έναν σύνδεσμο προς μια σελίδα στον ιστότοπό σας σε ένα δημόσιο tweet στο Twitter. Το tweet λαμβάνει απαντήσεις, likes και retweets.
Η Google φαίνεται να ενδιαφέρεται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Στον Οδηγό εκκίνησης για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) , η Google αναγνωρίζει ότι το συναρπαστικό περιεχόμενο κοινοποιείται και το οργανικό buzz θα ενισχύσει τη φήμη του ιστότοπού σας.
«Η δημιουργία συναρπαστικού και χρήσιμου περιεχομένου πιθανότατα θα επηρεάσει τον ιστότοπό σας περισσότερο από οποιονδήποτε από τους άλλους παράγοντες που συζητούνται εδώ. Οι χρήστες γνωρίζουν καλό περιεχόμενο όταν το βλέπουν και πιθανότατα θα θέλουν να κατευθύνουν άλλους χρήστες σε αυτό. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω αναρτήσεων ιστολογίου, υπηρεσιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, email, φόρουμ ή άλλων μέσων.
Το οργανικό ή από στόμα σε στόμα buzz είναι αυτό που βοηθά στην οικοδόμηση της φήμης του ιστότοπού σας τόσο στους χρήστες όσο και στην Google και σπάνια έρχεται χωρίς ποιοτικό περιεχόμενο.”
Αργότερα, όταν αναφέρεται στην προώθηση ιστότοπου, η Google προτείνει να γνωρίζετε για τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης επειδή:
“Οι ιστότοποι που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την αλληλεπίδραση και την κοινή χρήση χρηστών έχουν διευκολύνει την αντιστοίχιση ενδιαφερομένων ομάδων ατόμων με σχετικό περιεχόμενο.”
Η Google πιστεύει ότι τα κοινωνικά προφίλ είναι σημαντικά, ειδικά για τις τοπικές επιχειρήσεις. Το Google Business Profiles συλλέγει πληροφορίες από διάφορες πηγές – συμπεριλαμβανομένων των προφίλ κοινωνικής δικτύωσης – για να δώσει στους δυνητικούς καταναλωτές μια πλήρη εικόνα της τοπικής επιχείρησης.
Ενώ η Google φαίνεται να δίνει σημασία στα κοινωνικά προφίλ, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα μηνύματα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να οδηγήσουν σε καλύτερες κατατάξεις.
Τα στοιχεία κατά των κοινωνικών σημάτων ως παράγοντας κατάταξη της Google
“Καθώς η Google συνεχίζει να προσθέτει σήματα κοινωνικής δικτύωσης στον αλγόριθμο, πώς διαχωρίζετε την απλή δημοτικότητα από την πραγματική εξουσία;”
Στην απάντησή του Cutts, λέει ότι υπάρχει μια «υπόθεση» στο πρώτο μέρος της ερώτησής του, προσθέτοντας κοινωνικά σήματα στον αλγόριθμο, τα οποία απορρίπτει.
Το 2015, ο John Mueller, ένας συνήγορος αναζήτησης στη Google, είπε ότι τα κοινωνικά σήματα δεν βοηθούν άμεσα στην οργανική κατάταξη.
Το 2016, ο Mueller έλαβε ένα tweet που ρωτούσε εάν οι ετικέτες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάνουν καλό στο SEO εντός σελίδας. Η απάντησή του:
“Όχι, θα χρησιμοποιούσα συνδέσμους προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τρόπο για να προσθέσω αξία στους χρήστες, όχι με την ελπίδα ότι θα βελτιώσουν την κατάταξη.”
Το 2017, ο Gary Illyes, Chief of Sunshine and Happiness στην Google, ανέφερε δύο φορές τα κοινωνικά μέσα σε μια συζήτηση για τον σύνδεσμο
“Επίσης, για την ιστορία, το PageRank σοφά οι περισσότεροι σύνδεσμοι μέσων κοινωνικής δικτύωσης μετρούν όσο μια σταγόνα σε έναν ωκεανό.”
Το 2019, ο Mueller αστειεύτηκε απαντώντας σε έναν οδηγό στο TikTok:
”Βάζουν οι άνθρωποι συνδέσμους στα βίντεο του Tiktok; #seo #numberoneranking #follow #growthhacking”
Το 2021, ο Mueller αστειεύτηκε ως απάντηση στον αριθμό των likes που λάμβανε ένα συγκεκριμένο tweet:
“Λυπούμαστε, δεν χρησιμοποιούμε τα likes ως παράγοντα στη κατάταξη της Google.”
Αργότερα, τον Αύγουστο του 2021, ο Mueller ρωτήθηκε εάν τα κλικ μέσω email θα μπορούσαν να επηρεάσουν την κατάταξη. Απάντησε:
«Καμία επίδραση στο SEO. Όπως οι διαφημίσεις, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι καλό να έχετε πολλές ξεχωριστές πηγές επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και δεν χρειάζεται να έχουν όλα αποτέλεσμα SEO.”
Τα κοινωνικά σήματα ως παράγοντας κατάταξη της Google: Η ετυμηγορία μας
Τελικά, φαίνεται ότι η Google μπορεί να είχε χρησιμοποιήσει σήματα κοινωνικής δικτύωσης στο παρελθόν για να δημιουργήσει καλύτερα αποτελέσματα για τους χρήστες. Αλλά τώρα, τα κοινωνικά σήματα φαίνεται να ανήκουν στο παρελθόν της Google.
Μπορούμε να βοηθήσουμε