Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

1. Υψηλά ποσοστά ανοίγματος:
Τα μηνύματα SMS διαθέτουν ένα εντυπωσιακό ποσοστό ανοίγματος περίπου 98%—πολύ υψηλότερο από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο!

2. Άμεση Παράδοση:
Τα μηνύματα παραδίδονται άμεσα, καθιστώντας το ιδανικό για επείγουσες προσφορές ή ανακοινώσεις.

3. Άμεση επικοινωνία:
Προσεγγίστε πελάτες απευθείας από τις κινητές συσκευές τους για άμεση αφοσίωση.

4. Αποτελεσματικός από το κόστος:
Το μάρκετινγκ μέσω SMS μπορεί να είναι μια φιλική προς τον προϋπολογισμό επιλογή σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης.

5. Βελτιωμένη δέσμευση πελατών:
Τα μηνύματα κειμένου ενθαρρύνουν τις γρήγορες απαντήσεις, ενισχύοντας την ισχυρότερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

6. Εξατομίκευση:
Προσαρμόστε τα μηνύματα σε συγκεκριμένους πελάτες για μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.

7. Αυξημένα ποσοστά μετατροπής:
Το μάρκετινγκ SMS έχει υψηλότερα ποσοστά μετατροπών σε σύγκριση με άλλα κανάλια.

8. Διατήρηση πελατών:
Ενημερώστε τους πελάτες για προσφορές, προσφορές και ενημερώσεις, διατηρώντας την επωνυμία σας στην κορυφή.

9. Αυτοματοποιημένες καμπάνιες:
Ρύθμιση αυτοματοποιημένων μηνυμάτων για ειδικές περιστάσεις όπως γενέθλια, επετείους ή επαναδέσμευση.

10. Ευρεία απήχηση:
Το μάρκετινγκ SMS μπορεί να προσεγγίσει ένα ευρύ κοινό, ανεξάρτητα από την πρόσβαση στο διαδίκτυο.

11. Φιλικό προς το χρήστη:
Η δημιουργία και η ανάγνωση κειμένων είναι απλή και δεν απαιτεί τεχνική εξειδίκευση.

12. Ευελιξία συμμετοχής:
Συλλέξτε εύκολα τη συγκατάθεσή σας και δημιουργήστε μια λίστα μέσω απλών μεθόδων συμμετοχής.

13. Εγκαιρές υπενθυμίσεις:
Στείλτε υπενθυμίσεις για ραντεβού ή επακόλουθα για να μειώσετε τις μη εμφανίσεις και τις ακυρώσεις.

14. Ενισχύστε τις πωλήσεις με προσφορές:
Αυξήστε τις άμεσες πωλήσεις στέλνοντας αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις απευθείας στους πελάτες.

15. Συλλογή σχολίων:
Συγκεντρώστε γρήγορα σχόλια πελατών μέσω ερευνών κειμένου ή δημοσκοπήσεων.

16. Προώθηση εκδήλωσης:
Ενημερώστε το κοινό σας για επερχόμενες εκδηλώσεις και ειδικές προσφορές.

17. Ενημέρωση επωνυμίας:
Η τακτική επικοινωνία βοηθά να διατηρείται η επωνυμία σας στο μυαλό των καταναλωτών.

18. Ενσωμάτωση με άλλα κανάλια:
Συνδυάστε απρόσκοπτα το μάρκετινγκ SMS με το email και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μια ολοκληρωμένη στρατηγική.

19. Analytics & Insights:
Παρακολουθήστε τα ποσοστά παράδοσης, τα ποσοστά ανοίγματος και τα ποσοστά μετατροπών για να βελτιώσετε τις μελλοντικές καμπάνιες.

20. Λιγότερος ανταγωνισμός:
Δεν χρησιμοποιούν όλες οι επιχειρήσεις μάρκετινγκ SMS, δίνοντάς σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην προσέγγιση πελατών.

Είστε έτοιμοι να αξιοποιήσετε τη δύναμη του μάρκετινγκ SMS και να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας;

Ξεκινήστε να συνδέεστε με τους πελάτες σας σήμερα!

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

 

Προηγούμενο άρθροBlack Friday – Σύντομος οδηγός για εμπόρους
Επόμενο άρθροΦίλτρα σε eshop. Στην αριστερή στήλη ή στο πάνω μέρος