Μάθετε πώς μπορείτε να συμβαδίζετε με τις μεταβαλλόμενες τάσεις, αγκαλιάζοντας τις διαφημίσεις βίντεο.

Η ενσωμάτωση βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ είναι πλέον επιτακτική – στην πραγματικότητα, το 86% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούσαν βίντεο για μάρκετινγκ το 2021.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε αυτήν τη μορφή για να προσελκύσετε πελάτες, οι ανταγωνιστές σας είναι σχεδόν βέβαιο ότι το κάνουν.

Μια πρόσφατη έρευνα καταναλωτών δείχνει ότι το 84% αναγκάστηκε να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μετά την παρακολούθηση ενός βίντεο. Η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές έχουν περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες να μοιράζονται βίντεο σε σχέση με άλλους τύπους περιεχομένου.

Η διαφήμιση βίντεο μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της διαδικτυακής προβολής της επωνυμίας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον ιστό.

Αξιοποιείς σωστά την ευκαιρία;


Βίντεο & Σύγχρονος Ιστός

Η περιήγηση στον ιστό σήμερα είναι βασικά σαν να παρακολουθείτε ένα ατελείωτο σύνολο βίντεο που είναι ενωμένα μεταξύ τους.

Σε όλους τους διαφορετικούς τύπους ιστότοπων – από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, σε ειδησεογραφικούς οργανισμούς, σε σελίδες εταιρειών – οι υπεύθυνοι ψηφιακής στρατηγικής χρησιμοποιούν μια εκπληκτική ποσότητα περιεχομένου βίντεο για το αδηφάγο κοινό τους να καταναλώνει κατά βούληση.

Σίγουρα έχουμε προχωρήσει πολύ από το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2000, όταν το μόνο μέρος για να παρακολουθήσετε βίντεο στον Ιστό ήταν ένας εξειδικευμένος ιστότοπος που ονομαζόταν YouTube .

Η έκρηξη στη διαφήμιση ψηφιακών βίντεο

Και εκεί είναι που η ψηφιακή διαφήμιση βίντεο μπαίνει στο παιχνίδι.

Το βίντεο έχει γίνει τόσο φυσικό μέρος της εμπειρίας περιήγησης στον ιστό που οι διαφημιστές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να αλληλεπιδράσουν γρήγορα με το κοινό τους σαν να ήταν περιεχόμενο που είχαν αναζητήσει συγκεκριμένα.

Τα καλοσχεδιασμένα λογότυπα και οι διαφημίσεις banner υψηλής ποιότητας μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικά για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον, αλλά οι διαφημίσεις βίντεο προσφέρουν στους οργανισμούς την ευκαιρία να συνδεθούν σε βαθύτερο επίπεδο από την αρχή, δημιουργώντας μια σχέση, προσκαλώντας το κοινό στο μωρό και οπτικά εκπαιδεύοντάς τους σε μια προσπάθεια να επιμεληθεί το ταξίδι αγοράς.

Εταιρείες από όλο το φάσμα διαθέτουν περισσότερους πόρους για να προσελκύσουν χρήστες με μοναδικό περιεχόμενο διαφημίσεων βίντεο .

Χρήση διαφημίσεων μικρού βίντεο για την προώθηση της αφοσίωσης

Μια τάση που ενισχύεται είναι οι εταιρείες που χρησιμοποιούν σύντομα, μικρο-βίντεο για να τραβήξουν γρήγορα την προσοχή του θεατή και να αφήσουν μεγάλη εντύπωση.

Αυτά είναι γενικά μόνο περίπου 10 δευτερόλεπτα (ή λιγότερο) σε διάρκεια και έχουν δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα πρόκληση ενάντια στη μακροχρόνια μορφή βίντεο των 30 δευτερολέπτων που χρησιμοποιείται από τότε που οι τηλεοπτικές διαφημίσεις έγιναν για πρώτη φορά κοινή πρακτική.

Η φιλοσοφία πίσω από αυτά καθοδηγείται από το γεγονός ότι το σύγχρονο ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι συχνά απλώς μια ενιαία αλληλεπίδραση που οδηγεί αμέσως σε μια αγορά. είναι ένα επιμελημένο ταξίδι που περιλαμβάνει μια ποικιλία διαφορετικών σταδίων και τεχνικών.

Η χρήση μικρο-βίντεο, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμελήσετε το παραδοσιακό βίντεο των 30 δευτερολέπτων. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τη στρατηγική διαφήμισης ψηφιακών βίντεο αναμειγνύοντας και ταιριάζοντας κομμάτια διαφορετικού μήκους.

Επίσης, λάβετε υπόψη ότι τα μικρο-βίντεο θα πρέπει να μπορούν να συνδεθούν με τον θεατή χωρίς τη βοήθεια ήχου.

Διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο

Σχεδόν φαίνεται σαν αισιόδοξο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ότι τα μοτίβα χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η διαφήμιση βίντεο συγκρούστηκαν μεταξύ τους στο δρόμο προς την κυριαρχία στο Διαδίκτυο, επειδή είναι μια διέξοδος και μια μορφή που πραγματικά είναι φτιαγμένα το ένα για το άλλο.

Οι χρήστες του Facebook έχουν συνηθίσει οι ροές τους να είναι γεμάτες με βίντεο αυτόματης αναπαραγωγής από διάφορες πηγές.

Οι χρήστες του Instagram και του Snapchat δεν σκέφτονται τίποτα να ξοδεύουν λεπτά τη φορά κάνοντας κύλιση σε ζωντανές ιστορίες βίντεο .

Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες μπορούν να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις βίντεο για αυτές τις ρυθμίσεις που μοιάζουν εντυπωσιακά με περιεχόμενο από τους ακόλουθους των χρηστών.

Εάν η πραγματική δύναμη της ψηφιακής διαφήμισης βίντεο βρίσκεται στο σημείο τομής της αφοσίωσης και της εξατομίκευσης, τότε τα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια φυσική λύση για τη βελτιστοποίησή της.

Συμβουλές και πόροι για τη διαφήμιση βίντεο

Θέλετε να μπείτε στον κόσμο της διαφήμισης βίντεο ή να αναβαθμίσετε το παιχνίδι σας για το επόμενο έτος;

Εάν τα τρέχοντα γεγονότα δεν είναι κατάλληλα για την επωνυμία σας, σκεφτείτε το μάρκετινγκ νοσταλγίας. Είναι μια ισχυρή τακτική για την πρόκληση συναισθηματικής απόκρισης που βοηθά τους θεατές να αισθάνονται μια άμεση σύνδεση με την επωνυμία σας.

Μην αφήνετε τον προϋπολογισμό σας να κάνει τις διαφημίσεις βίντεο να φαίνονται απρόσιτες. Υπάρχουν όλα τα είδη διαθέσιμων εργαλείων που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε οπτικά εντυπωσιακά, συναρπαστικά βίντεο ακόμα και με περιορισμένο προϋπολογισμό. Το Εργαλείο δημιουργίας βίντεο YouTube είναι μόνο ένα παράδειγμα.


Τι άλλο θα κυριαρχήσει την επόμενη δεκαετία;

Τι αντιπροσωπεύει το επόμενο κύμα;

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες : Αυτό δεν είναι απαραιτήτως νέο στον κόσμο των διαφημίσεων, αλλά οι εταιρείες γίνονται πιο δημιουργικές όσον αφορά την εύρεση τρόπων δημιουργίας διαφημιστικού περιεχομένου που μοιάζει με κάτι διαφορετικό από διαφήμιση, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα και την επικράτηση του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες. Λειτουργεί επειδή σας δίνει κάτι που δεν έχετε: την εμπειρία και την προοπτική ενός πραγματικού αγοραστή και σας επιτρέπει να το συνδυάσετε με τη φωνή μάρκετινγκ της επωνυμίας σας.

Εικονική πραγματικότητα : Αυτό σας επιτρέπει να βυθίσετε το κοινό σε έναν κόσμο δικής σας δημιουργίας και σας δίνει την ευκαιρία να διαμορφώσετε την εμπειρία του στον εικονικό κόσμο με εκπληκτικό βάθος και πολυπλοκότητα.

Επαυξημένη πραγματικότητα : Μπορεί να μην είναι ακριβώς το ίδιο με τη διαφήμιση βίντεο, αλλά μοιράζονται παρόμοιο DNA και το μάρκετινγκ επαυξημένης πραγματικότητας υπερέχει στη χρήση στοχευμένων δεδομένων για να προσφέρει μια έντονα εξατομικευμένη εμπειρία. Έχουμε ήδη αρχίσει να βλέπουμε ορισμένες από τις επιπτώσεις αυτών των στρατηγικών, αλλά η ανάπτυξη ευρείας κλίμακας τακτικών, όπως το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα δεν έχει ακόμη έρθει.

Προηγούμενο άρθρο17 Κορυφαίες μετρήσεις εταιρικού SEO για την ενημέρωση των αναφορών σας
Επόμενο άρθρο[21-06-2022] 1st Blockchain Conference (Grand Hotel Palace Θεσσαλονίκη)