8. Τα podcast αποκτούν παγκόσμια δημοτικότητα
Ξεκινώντας με αντίστροφη σειρά στο νούμερο 8, τα νέα δεδομένα δείχνουν ότι τα podcast κερδίζουν παγκόσμια δημοτικότητα.
Περισσότεροι από 1 στους 5 χρήστες διαδικτύου σε ηλικία εργασίας σε όλο τον κόσμο ακούει τώρα podcast κάθε εβδομάδα, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται συννεχώς.
Τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι οι νεότερες γυναίκες αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο του παγκόσμιου κοινού podcast, με σχεδόν το ένα τέταρτο όλων των γυναικών χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως, ηλικίας 16 έως 24 ετών, να λένε ότι άκουσαν τουλάχιστον ένα podcast τις τελευταίες 7 ημέρες.
7. Επικαλύψεις κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα τελευταία δεδομένα από το GWI αποκαλύπτουν ότι οι έμποροι μπορούν πλέον να προσεγγίσουν τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών οποιασδήποτε συγκεκριμένης πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε τουλάχιστον μία άλλη κοινωνική πλατφόρμα.
Αυτό ισχύει ακόμη και σε τεράστιες πλατφόρμες όπως το Facebook και το YouTube, με τα δεδομένα τ να υποδηλώνουν ότι οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν τουλάχιστον το 99 τοις εκατό των χρηστών σε ηλικία εργασίας αυτών των πλατφορμών μέσω άλλων κοινωνικών καναλιών.
Και επιπλέον, ο τυπικός χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί πλέον ενεργά κατά μέσο όρο 6,7 διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κάθε μήνα.
Ως αποτέλεσμα, η υιοθέτηση μιας πιο στρατηγικής προσέγγισης χαρτοφυλακίου στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τόσο την αποδοτικότητα όσο και την αποτελεσματικότητα το 2022.
Ουσιαστικά, αντί να αντιμετωπίζετε κάθε κανάλι ως ευκαιρία για την ενίσχυση της προσέγγισης χρηστών, εξερευνήστε πώς μπορείτε να προσφέρετε μια πιο ποικίλη και εξελισσόμενη αφήγηση επωνυμίας σε διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
6. Η αυξανόμενη δημοτικότητα του διεθνούς περιεχομένου
Τώρα, δεν είναι μυστικό ότι το Squid Game γνώρισε τεράστια επιτυχία σε όλο τον κόσμο τις τελευταίες εβδομάδες, με τα στοιχεία του Netflix να υποδηλώνουν ότι 132 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το κορεατικό δράμα επιτυχίας τις πρώτες 23 ημέρες μετά την κυκλοφορία του.
Ωστόσο, τα δεδομένα από την εταιρεία παρακολούθησης FlixPatrol δείχνουν ότι το Squid Game δεν είναι η μόνη εκπομπή σε μη αγγλόφωνη γλώσσα που έχει παγκόσμια επιτυχία.
Πράγματι, για τις πρώτες 12 ημέρες του Οκτωβρίου, μια εκπομπή σε μη αγγλόφωνη γλώσσα κέρδισε την πρώτη θέση στην καθημερινή κατάταξη των τηλεοπτικών εκπομπών του Netflix του FlixPatrol σε κάθε μία από τις 83 χώρες στις οποίες προβάλλει το προφίλ της εταιρείας.
Και επιπλέον, η τεράστια δημοτικότητα άλλων διεθνών εκπομπών όπως το Lupin και το Money Heist υποδηλώνουν ότι μπορούμε να περιμένουμε ότι αυτή η τάση θα επιταχυνθεί το 2022.
5. Τα CPM των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνονται
Μπαίνοντας στο top 5, τα τελευταία στοιχεία του αποκαλύπτουν ότι το μέσο κόστος για να φτάσει κανείς τους 1.000 χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σημαντικά τον τελευταίο χρόνο.
Η έρευνα της εταιρείας δείχνει ότι το μέσο CPM των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έφτασε τα 7 δολάρια ΗΠΑ και τα 70 σεντς το τρίτο τρίμηνο του 2021, το οποίο είναι 33 τοις εκατό υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο για την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τα CPM των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκαν μόνο κατά περίπου 3 τοις εκατό μεταξύ του 2ου και του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, αλλά αν το άλμα μεταξύ τρίτου και τέταρτου τριμήνου πέρυσι είναι κάτι που συνεχίζει, μπορούμε να περιμένουμε ένα άλλο μεγάλο άλμα στο κόστος της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς προχωράμε στο ερχόμενη περίοδος διακοπών.
Πιθανολογούμε πως το κόστος των διαφημίσεων αναζήτησης έχει αυξηθεί σημαντικά τους τελευταίους 12 μήνες, με το παγκόσμιο μέσο CPC αναζήτησης να είναι τώρα 30 τοις εκατό υψηλότερο από ό,τι ήταν πέρυσι.
4. Οι Κινέζοι χρήστες του διαδικτύου περνούν το όριο του 1 δισεκατομμυρίου
Τα τελευταία δεδομένα από το Κέντρο Πληροφοριών του Διαδικτύου της Κίνας αποκαλύπτουν ότι υπάρχουν τώρα περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο στην Κίνα.
Οι χρήστες του Διαδικτύου της Κίνας αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 70 εκατομμύρια τους τελευταίους 12 μήνες, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο της συνολικής παγκόσμιας ανάπτυξης από τον Οκτώβριο του 2020.
Η Κίνα φιλοξενεί πλέον περισσότερους από 1 στους 5 χρήστες του διαδικτύου στον κόσμο, αλλά τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχει ακόμη πολύ περισσότερο περιθώριο ανάπτυξης.
3. Οι διαφημίσεις στις πλατφόρμες της Facebook φτάνουν πλέον τα 3 δισεκατομμύρια χρήστες
Στο νούμερο 3, οι πιο πρόσφατοι αριθμοί που δημοσιεύθηκαν στα εργαλεία διαφήμισης αυτοεξυπηρέτησης του Facebook υποδηλώνουν ότι το χαρτοφυλάκιο πλατφορμών της εταιρείας προσεγγίζει πλέον ένα συνδυασμένο διαφημιστικό κοινό άνω των 3 δισεκατομμυρίων χρηστών.
Ακόμη και αν συνυπολογίσουμε πιθανές διπλοτυπίες χρηστών και ψεύτικους λογαριασμούς με τα προτεινόμενα ποσοστά της εταιρείας, τα πιο πρόσφατα δεδομένα δείχνουν ότι οι διαφημιστικές τοποθετήσεις στην οικογένεια εφαρμογών του Facebook προσεγγίζουν πλέον σχεδόν τους μισούς ανθρώπους στη Γη ηλικίας 13 ετών και άνω (εκτός Κίνας).
Και είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει μόνο τη διαφημιστική προσέγγιση, πράγμα που σημαίνει ότι περιλαμβάνει μόνο κοινό στο Facebook, το Instagram και το Messenger.
2. Το TikTok φτάνει το 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως
Η δεύτερη κορυφαία ιστορία είναι ότι το TikTok έχει πλέον ενταχθεί στο αποκλειστικό κλαμπ δισεκατομμυρίων χρηστών.
Η εξαιρετικά δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο σύντομης μορφής έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και τώρα είναι μία από τις μόλις 7 πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διεκδικούν περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες κάθε μήνα.
Το TikTok ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις για κινητά σε όλο τον κόσμο τους τελευταίους 3 μήνες.
Οι χρήστες του TikTok είναι επίσης ευρέως διαδεδομένοι σε όλο τον κόσμο, με τις διαφημιστικές πλατφόρμες αυτοεξυπηρέτησης της εταιρείας να αποκαλύπτουν ότι η εφαρμογή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη Μέση Ανατολή και τη Νοτιοανατολική Ασία.
1. Οι παγκόσμιοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φτάνουν τα 4,5 δισεκατομμύρια
Και η κορυφαία ιστορία μας είναι ότι οι παγκόσμιοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον ξεπεράσει το ορόσημο των 4,5 δισεκατομμυρίων χρηστών.
Αυτός ο παγκόσμιος αριθμός χρηστών έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 10 τοις εκατό τον περασμένο χρόνο, με περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες να αρχίζουν να χρησιμοποιούν πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μόνο τους τελευταίους 12 μήνες.
Για το πλαίσιο, αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο πάνω από ένα εκατομμύριο νέοι χρήστες συμμετέχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μέρα, που ισοδυναμεί με περίπου 13 νέους χρήστες κάθε δευτερόλεπτο.
Ο ρυθμός ανάπτυξης έχει επιβραδυνθεί ελαφρώς σε σύγκριση με τις ραγδαίες αυξήσεις που έχουμε δει τους τελευταίους 6 μήνες, αλλά ακόμη και με αυτούς τους ελαφρώς βραδύτερους ρυθμούς, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται σε καλό δρόμο να φτάσουν το 60 τοις εκατό του παγκόσμιου πληθυσμού το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτος.